اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بهداشت و دستورالعمل‌های بهداشتی نباید فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی را مختل کند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: محدودیت‌های شدید ایجاد شده چقدر می‌تواند برای ما سودمند یا ضرررسان باشد، اینکه بخواهد همه‌ فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی ما تعطیل باشد دچار ضرر می‌شویم.

بهداشت و دستورالعمل‌های بهداشتی نباید فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی را مختل کند

به گزارش خبرگزاری فارس در مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور اظهار کرد: ما تجربه‌ای که در نظام اسلامی و انقلاب داریم آن است که آنجایی که مردم به میدان آمدند ما پیشرفت کردیم و رو به جلو رفتیم.

آیت الله سیداحمد علم الهدی با بیان اینکه در بیماری کرونا بازهم شاهد همکاری مردم بودیم که در کنار کادر درمان تلاش کردند، عنوان کرد: مسجد سنگر سلامت یکی از طرح‌هایی بود که شاهد همکاری مردم و جهادگران و بسیج بود.

وی طرح مسجد سنگر سلامت را از سه بعد فرماندهی بسیار قاطع و منسجم سپاه، مردمی بودن این طرح و همدلی نهادها کارآمد دانست و افزود: در قرارگاهی که مقام معظم رهبری دستور دادند مردم وارد میدان عمل شدند و در کنار مدافعان سلامت ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نکات حائز اهمیت این است که این محدودیت‌های شدید ایجاد شده چقدر می‌تواند برای ما سودمند یا ضرررسان باشد، اینکه بخواهد همه‌ فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی ما تعطیل باشد دچار ضرر می‌شویم.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: این روزها به خاطر محدودیت‌های ایجاد شده نماز جمعه تعطیل شده است که این تعطیلی ادامه‌دار، ضرر فرهنگی را متوجه ما خواهد کرد، اینکه فقط در محدودیت‌ها به کاهش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی تاکید شود، درست نیست.

وی گفت: خوشبختانه در استان خراسان رضوی همه دستگاه‌ها در همکاری با هم هستند و در تلاش هستند مشکلات ناشی از این ویروس را حل کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول