اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای ۲۲۰ برنامه فرهنگی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۲۰ برنامه فرهنگی به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

اجرای ۲۲۰ برنامه فرهنگی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

فرهاد خلیل‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۲۲۰ برنامه فرهنگی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: این برنامه‌ها شامل نشست‌های شعر آیینی توسط محافل ادبی کتابخانه‌ها، پویش‌های کتابخوانی، نشست‌های کتابخوان مجازی، دل‌‌نوشته به سردار، مسابقات نقاشی و کتابخوانی، بازنمایی کتاب و نشست‌های معرفتی است.

وی عنوان کرد: این برنامه‌ها اغلب در بستر فصای مجازی برگزار می‌شود همانطور که انس با کتاب از شاخص‌های فرهنگی سردار شهید بوده و هر لحظه را برای مطالعه مغتنم می‌دانستند این امر بیانگر اهمیت کتابخوانی توسط این شهید والامقام است.

خلیل‌مقدم ادامه داد: پس وظیفه ماست که با عمل به رسالتمان در سنگر فرهنگ مبنی بر تربیت نسل کتابخوان و فراهم کردن زمینه‌ای برای موفقیت بیش از پیش ایران با مدد کتاب تداوم‌دهنده راه این شهید گرانقدر باشیم‌.
انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول