اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

محسن رضایی: انتقام سخت ما مبارزه برای خروج آمریکا از منطقه است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفـت: قاسم سلیمانی در هیچ بن‌بستی نمی‌ماند؛ چه دفاع مقدس چه دفاع از حرم در شرایط سخت تروریسم داعشی که هیچ کسی غیر از ایشان حریف‌شان نشد و هیچ کشور، ارتش و قدرتی نتوانست جلوی داعش را بگیرد، اما قاسم ما توانست این کار را بکند و آنها را سرکوب کند.

محسن رضایی: انتقام سخت ما مبارزه برای خروج آمریکا از منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن رضایی ظهر امروز در سالروز شهادت سردار سلیمانی در کنار مضجع این شهید بزرگوار در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: برار عزیزم که به ملکوت اعلی پیسوتند، یک نور الهی در قلب‌شان تلألو کرده بود و یک ندای ملکوتی ازدرون خود شنیده بود که به‌دنبال این ندای ملکوتی راه افتاد و مرتب بی‌تابی و لحظه‌شماری می‌کرد که به این ندای ملکوتی برسد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: سردار سلیمانی انسانی خستگی‌ناپذیر بود و  شب و روزش  از زمانی که فرمانده تیپ 41 ثارالله در فتح‌المبین شد، تا آخرین لحظه‌هایی که دو، سه هفته قبل از شهادتش بنده در خدمت ایشان بودم، این نور الهی در چهره‌شان پیدا بود و یک لحظه آرام نداشت.

وی ادامه داد: اخلاص سردار سلیمانی زبان‌زد بود و برای خدا کار می‌کرد، درجه و پست برایش مهم نبود. نشستن کنار یک محروم را برای خودش بهشت می‌دانست و اینکه در جبهه‌های جنگ داعش و تروریست‌ها را از زندگی مردم دفع کند تا آرامش را به زندگی مردم برگرداند و آن را جزو بهترین لحظه‌های عمر خود می‌دانست.

 رضایی، سردار سلیمانی را با عنوان برادر بسیار مبتکر، خلاق و با تدبیر معرفی کرد و افزود: قاسم سلیمانی در هیچ بن‌بستی نمی‌ماند؛ چه دفاع مقدس چه دفاع از حرم در شرایط سخت تروریسم داعشی که هیچ کسی غیر از ایشان حریف‌شان نشد و هیچ کشور، ارتش و قدرتی نتوانست جلوی داعش را بگیرد، اما قاسم ما توانست این کار را بکند و آنها را سرکوب کند.

رضایی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران یک قهرمان عظیمی را از دست داد و خون ایشان تبدیل به یک بعثت در جامعه شد. امیدواریم جوانان ما این شخصیت بزرگوار را به عنوان الگو و سرمشق خود قرار دهند و این راه خونین که در این چهل سال برای رسیدن به آرمان‌های ملت ایران که در طول 300 سال گذشته نتوانستیم به این آرمان‌ها برسیم، با راهی که شهدا برای ما به وجود آوردند ادامه دهیم و آن‌چه که امام ما می‌‌خواست و امروز مقام معظم رهبری به‌دنبال آن هستند که  ایران اسلامی را به بلندترین قله‌های پیشرفت و تعالی برسانیم، ادامه دهیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت پیگیری برای جلوگیری از پایمال شدن خون شهید سلیمانی تصریح کرد: کمیسیون مشترکی بین ایران و عراق متشکل از حقوقدانان بین‌المللی تشکیل شده و این موضوع  قابل پیگیری است. دلیلش آن است که مستندات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد این ترور قابل شکایت‌کردن است و مجامع بین‌المللی هم این موضوع را قبول دارند، سفیر عراق و وزارت خارجه ما در حال پیگیری هستند و ما نباید بگذاریم خون سردار پایمال شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: البته انتقام اصلی ما از عین‌الاسد شروع شده و انتقام سخت ما مبارزه برای اخراج آمریکا از منطقه است که کشورهای منطقه برای همیشه از دست تروریسیت‌ها نجات پیدا کنند، اما از نظر حقوق بین‌الملل حتما دولتمردان باید با جدیت بیشتری پیگیری کنند تا به نتیجه برسند.

انتهای پیام/80016/ب/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول