اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شکوری: فدراسیون این قدر دارایی دارد که بحث به ساختمان پرسپولیس نرسد/ از کادرفنی حمایت کامل می‌کنیم+ فیلم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: طبق اطلاعاتی که دارم طلب شستا از فدراسیون فوتبال مبلغ مشخصی است که دارایی‌های فدراسیون کفاف آن را می دهد.

شکوری:  فدراسیون این قدر دارایی دارد که بحث به ساختمان پرسپولیس نرسد/ از کادرفنی حمایت کامل می‌کنیم+ فیلم

مظاهر جعفری- به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم شکوری اظهار داشت: ایام شهادت حضرت فاطمه، سالگرد شهید سلیمانی و درگذشت آیت‌الله مصباح را تسلیت می‌گویم. از رسانه‌ها که همراه ما بودند تشکر می کنم. همچنین از هواداران که در این مدت حضورمان در فینال آسیا مرزهای هوادارای را جا به جا کردند. اتفاقاتی را شاهد بودیم که شاید تا به حال در فوتبال ما این مسائل رقم نخورده بود.

وی ادامه داد: هوادارانمان به گونه‌ای رفتار کردند که این فرهنگ در آینده در بحث هوادارای خیلی به ما کمک می‌کند. در مقابل چالش‌ها از تیمشان حمایت کردند.

* توقع هواداران از ما به قدری بالا رفته که فقط به قهرمانی راضی می شدند

شکوری تصریح کرد: در کنار آن کارهای خیرخواهانه را با قدرت انجام دادند که بسیار به ما کمک کرد. ما فینال آسیا را در پیش داشتیم که یک مسابقه بسیار بزرگ بود و شاید این اتفاق در آینده خیلی کمتر برای فوتبال ما رقم بخورد که یک تیم از کشور ما با این شرایط سخت سخت کرونایی، اقتصادی و سیاسی بتواند در فینال حاضر شود. امیدواریم در سال های آینده اگر تیمی از کشورمان به فینال رفت بتواند به مقام قهرمانی برسد اما کسب عنوان نایب قهرمانی هم شایسته است ولی سطح توقع هواداران از تیم ما به قدری بالا رفته که فقط به قهرمانی راضی می‌شدند. این نشان می‌دهد تیم ما بسیار پرقدرت شده و این توقع بسیار به جا است. امیدواریم در آینده بتوانیم پرقدرت تر در این مسابقات حاضر شویم.

* با همه کم و کاستی ها توانستیم آرامش را به تیم تزریق کنیم

شکوری در مورد اقدامات باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی های خارجی مانند بودیمیر، کالدرون و اوساگونا، عنوان کرد: همانطور که می دانید زمانی که ما وارد باشگاه شدیم، شرایط کاملا متحدی حاکم شد. سعی کردیم با مدیریت سمیعی آرامش را به تیم تزریق کنیم که فکر می کنم در این امر و در دوماه گذشته توانستیم موفق باشیم. با تمام مشکلات و کم و کاستی ها توانستیم آرامش را به تیم تزریق کنیم و با شرایط با ثبات عازم فینال شد.

* باشگاه النصر هنوز هم دست بردار نیست

وی افزود: ما باشگاه النصر را در کنار خودمان داشتیم که همچنان هم پیگیر موضوع است. الان هم که بازی تمام شده دست بردار نیست. حتی تا صبح بازی النصر دنبال دستور موقت بود. پروسه زمان بر و انرژی بری از تیم ما که در فدراسیون فوتبال کار می کرد، بود. واقعا شرایط خیلی سختی را برای ما رقم زده بود. هر لحظه منتظر خبری بودیم که اقدام کنیم. خداراشکر بحث النصر به خوبی پشت سر گذاشته شد.

* روند تمدید قراردادها ادامه خواهد داشت

وی ادامه داد: در ادامه قرارداد یحیی گل محمدی را به عنوان تنها مربی ایرانی که توانسته طی ده سال گذشته یک تیم ایرانی را به فینال آسیا ببرد، تمدید کردیم. با کلیه دستیارانش هم تمدید کردیم. این سیستم و رویکرد ما به گونه‌ای بود که با بازیکنان تاثیرگذارمان هم تمدید قرارداد کردیم. این روند قطعا ادامه خواهد داشت.

* تیم ما شرایط بسیار حرفه ای وارد دوحه شد
شکوری تصریح کرد: زمانیکه وارد باشگاه شدیم مشکل البسه تیم را داشتیم و سعی کردیم در سریعترین زمان این مشکل را حل کنیم. امیدواریم برای بازی فینال رونمایی از پیراهن جدید داشته باشیم که فقط مختص فینال باشد. برای نیم فصل دوم هم طراحی یک کیت واقعی را داریم که هم برای لباس و هم برای گرمکن و هم کلیه اقلام مورد استفاده تیم باشد. سعی کردیم از نظر پشتیبانی و تجهیزات بهترین شرایط را برای تیم آماده کنیم. فکر می کنم تیم با شرایط بسیار حرفه‌ای وارد دوحه شد. پرواز اختصاصی داشتیم. یک پرواز مناسب و در شان باشگاه پرسپولیس بود. همچنین زمین های تمرینی مهیا کردیم. الان تیم ما در دو زمین ورزشگاه شهید کاظمی و پژوهشگاه نفت که در اختیار ما است تمرین می کند.

* باید از سمیعی بابت واریزی به بازیکنان تشکر کنیم

سخنگوی پرسپولیس گفت: در هفته آخری که می‌خواستیم اعزام شویم توانستیم از کمپ تیم‌های ملی استفاده کنیم که باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که همراهی خیلی خوبی داشتند و به این بازی به عنوان بازی ملی نگاه می کردند. بحث مهمی که در این مدت انجام شد و زیاد در موردش صحبت نشد تزریق مبلغی بود که جا دارد از سمیعی تشکر کنیم که در این مدت توانست این پول را جور کند و به حساب بازیکنان واریز شد.

* در فضای مجازی فعالم و می دانم بازیکن و هوادار چه می خواهند
وی ادامه داد: خودم بازیکن بودم و همیشه فضای هواداری را رصد می کنم. با توجه به اینکه در فضای مجازی فعال هستم کاملا می دانم بازیکن و هوادار چه می خواهند. سعی کردیم اولین پولی که وارد باشگاه می شود را صرف آپشن ها و قراردادهای گذشته بازیکنان کنیم. خودم به عنوان بازیکن همیشه درگیر این موضوع بودم که یک بازیکن همیشه ذهنش درگیر پول پارسالش و آپشن است. آیا آپشن را می‌گیرم یا نمی گیرم؟ در همین باشگاه داشتیم که دو سه سال از قراردادها یا آپشن ها باقی مانده بود و  متاسفانه نمی توانستند این پول را پرداخت کنند. ذهن بازیکن هم هرچقدر دریافتی داشت درگیر مبلغی بود که از گذشته طلب داشت.

*  سعی کردیم بازیکنان هیچ دغدغه فکری نداشته باشند

شکوری تصریح کرد: ما سعی کردیم سال گذشته را کاملا با بچه‌ها تسویه کنیم تا هیچ دغدغه فکری نداشته باشند. درصدی هم از ملبغ قرارداد جدید را تزریق کردیم که اتفاق خوب و مثبتی بود. فکر می کنم اگر از بازیکنان سوال کنید قطعا در مورد این موضوع نظرشان را می گویند. فکر می‌کنم با این شرایط اقتصادی ناشی از کرونا و تحریم‌هایی که باعث شده بحث اسپانسری با مشکل مواجه شود و قراردادی که باشگاه پرسپولیس صفر تا صدش در اختیار کارگزار است.

* زمانی که وارد باشگاه شدیم یک هزار تومانی از جایی نمی توانستیم کمک بگیریم
شکوری گفت: زمانیکه وارد باشگاه شدیم کارگزار به تمام تعهدات خودش عمل کرده بود و یک هزارتومانی و یک ریالی از هیچ جایی نمی توانستیم کمک دریافت کنیم.نه از اسپانسر روی پیراهن، نه از کارگزار و نه از هیچ فضای تبلیغاتی دیگری متاسفانه نمی‌توانستیم درآمدزایی داشته باشیم. ولی خداراشکر سمیعی توانست مبلغ خوبی را به تیم تزریق کند که قبل از اعزام مشکلی نداشته باشیم و همه بچه‌ها بتوانند از نظر روحی روانی آماده باشند.

* به خاطر پرونده النصر 11 هزار فرانک به دادگاه CASواریز کردیم

شکوری در مورد پرونده‌های بین‌المللی اظهار داشت: پرونده برانکو را داشتیم که دوستانمان در دوره قبل با تامین بودجه توانستند آن پرونده را ببندند. اما در حال حاضر پرونده هایی که داریم پرونده النصر است که همچنان پیگیرند. مجبور شدیم 11 هزار فرانک مجدد برای دادگاه CAS‌ واریز کنیم. بحث اوساگونا، بودیمیر، والنسیا و ایدیگو و کمک‌های برانکو را داریم.متاسفانه همچنان پیگیر هستند و هنوز بسته نشده و این نشست را برای همین گذاشتیم.

* 500 هزار یورو باید به بودیمیر بدهیم
وی افزود: بحث کالدرون و کمک هایش را داریم که همچنان باز است. اما پرونده بودیمیر قطعی شده و شاید کمتر از یک ماه آینده حدود 500هزار یورو به حساب او واریز می کنیم. این رای کاملا قطعی است. مبلغ او قطعی است و این پول را باید هرطور شده به حسابش واریز کنیم.

* پرونده مالی کمک های برانکو در فیفا هنوز باز است

سخنگوی پرسپولیس در مورد پرونده کمک‌های برانکو گفت: دستیاران او همچنان درخواست‌هایی دارند. مبلغی را بابت سود را طلب کردند. پرونده در فیفا باز است و منتظریم ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود. امیدواریم این اتفاق نیفتد.ولی پرونده‌هایی از قبل همچنان وجود داشته و این تعهدی است که بر عهده باشگاه است و ما به عنوان مدیریت باید این کار را انجام بدهیم و بتوانیم از طریق راه‌هایی که پیدا می کنیم آن را برطرف کنیم.

*درخواست کادر برانکو جدید است

شکوری در مورد اینکه تا تسویه شدن کامل پول برانکو و دستیارانش پنجره بسته  می ماند،گفت: این درخواست جدیدی است که کادر برانکو داشتند. اینکه رای بگیرند یا نه بستگی به دادگاه های بین المللی و کمیته انضباطی فیفا دارد.دفاعیات خودمان را فرستادیم و امیدواریم این اتفاق زودتر بیفتد.

* منتظر رای کمیته استیناف در مورد پرونده شجاع هستیم

شکوری درباره پیگیری نشدن پرونده هایی مانند شجاع خلیل زاده، استوکس، شکایت از الاهلی عربستان برای عقد قرارداد با برانکو ایوانکوویچ و پرونده برخی اسپانسرها عنوان کرد: پرونده خلیل زاده با توجه به اینکه قرارداد بین یک تیم ایرانی با بازیکن ایرانی منعقد شده را به کمیته وضعیت فرستادیم که رای اعلام شد و پیگیری مجدد را در کمیته استیناف انجام می دهیم. امیدوارم رای مورد نظر را صادر کنند تا بتوانیم پرونده را در اتاق حل اختلاف فیفا پیگیری کنیم. این خواسته هواداران است و ما هم اینجا هستیم تا خواسته هواداران را محقق کنیم.

* علیه استوکس به زودی طرح دعوا می کنیم

وی افزود: می خواهیم از باشگاه الریان شکایت کنیم که تیم حقوقی باشگاه این کار ا انجام می دهد. استوکس هم این شرایط را دارد و به زودی علیه وی در فیفا طرح دعوا می کنیم.برای تبلیغات محیطی، بلیت فروشی و برخی کارگزارها طلب هایی داریم که همین امروز برای یک مورد رای آن صادر شده و می خواهیم این پول را به حساب باشگاه بیاوریم اما شفاف اعلام کردن این پرونده مسایل حقوقی دارد که سبب می شود دست به عصا حرکت کنیم.

* سازمان لیگ می گوید پرسپولیس بدهکار است

معاون باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: درباره دریافت حق بلیت فروشی و تبلیغات محیطی مکاتباتی با سازمان لیگ انجام داده ایم که تمام اسناد موجود است. درباره صورت حساب و ترازها با سازمان لیگ مکاتبه کرده ایم اما پاسخی که می دهند بدهکاری پرسپولیس است که برای ما جای سوال دارد. در حال حاضر تلاش ما رفع این موضوع است و باید پول تبلیغات محیطی و بلیت فروشی را بگیریم اما کسورات قانونی و حق حضور بازیکنان در لیگ و ایفمارک وجود دارد که سازمان لیگ این مبلغ را به علاوه جرایم انضباطی کسر می کند.

* اگر تراز پرسپولیس منفی است بقیه در چه وضعیتی هستند؟

شکوری ادامه داد: سوال ما این است ما که چهار دوره قهرمان لیگ بوده ام و با بیشترین هوادار درآمدزایی داریم اگر تراز مان منفی باشد حساب سایر باشگاه ها چگونه می شود؟  اما سعی داریم این مسائل را پیگیری کنیم تا حق واقعی پرسپولیس پرداخت شود.

* طلبم از باشگاه پرسپولیس را بخشیدم

وی درباره طلب خود از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در رابطه با طلب خودم باید بگویم نه تنها من بلکه خیلی از بازیکنان ایرانی شاید طلب داشته باشند اما با توجه به عشق خودم به این پیراهن و باشگاه شکایتی نکرده ام. از سال ۸۸ تا ۹۰ مبلغ ۸۰ میلیون طلب دارم که هر موقع خواستم پیگیری کنم موضوعی پیش آمد. این مبلغ را بخشیدم و امیدوارم سایر دوستان هم مثل من با توجه به مشکلات مالی باشگاه از این پول بگذرند تا شرایط مالی باشگاه به ثبات برسد.

* در فیفا پولی نداریم اما در مورد پاداشها با ای اف سی مکاتبه کردیم

شکوری درباره میزان مطالبات باشگاه پرسپولیس در فیفا و AFC گفت: در فیفا پولی نداریم و تمام مبلغ صرف پرونده های بین المللی شده اما در AFC وجوهی داریم. برای دریافت پاداش های مان باید مراحل اداری طی شود. ابتدا هزینه هایی مانند جرائم انضباطی، اسکان، برگزاری مسابقات باید از حساب مان کسر شود. حدود دو هفته قبل درخواستی را به کنفدراسیون ارسال کرده ایم تا هزینه های مان و پول باقی مانده را حساب کند.

* میزان پاداش منهای کسورات مشخص شود در مورد هزینه کردها اطلاع رسانی می کنیم

وی افزود: همچنین پیگیر دریافت مبالغ باقی مانده هستیم اما شرایط سیاسی و تحریمی بسیار سخت تر از سال ۲۰۱۸ شده و در آن سال می توانستیم مبالغ را انتقال بدهیم. به محض اعلام باقی پاداش باقی مانده به صورت شفاف این موضوع و البته نحوه هزینه کرد را هم اطلاع رسانی می کنیم.

* درست یا غلط بشار جدا شد و در ادامه باید تمرکز خود را روی همین بازیکنان بگذاریم

معاون باشگاه پرسپولیس درباره جدایی بشار رسن و اختلاف بین کادرفنی و هیات مدیره توضیح داد: در رابطه با بشار باید بگویم قرارداد وی در اردیبهشت تمام شد که باشگاه آن را تمدید کرد. همانگونه که حمید مطهری گفت تیم ما با یک نفر سنجیده نمی شود و روی شرایط تیمی تاکید داریم. به هر حال این اتفاق درست یا غلط افتاد و بشار جدا شد اما باید با داشته های مان که قوی هستند و با همان ها در فینال آسیا حاضر شدیم ادامه بدهیم  و باید تمرکز خود را روی همین بازیکنان بگذاریم.

* ادامه بحث بشار به تیم ما کمک نمی کند

شکوری عنوان کرد: تا نیم فصل نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم زیرا بازیکن آزاد ایرانی وجود ندارد و باید تا نیم فصل با همین بازیکنان که بسیار خوب و توانمند هستند کار را جلو ببریم. همین الان با سه بازی کمتر جزو مدعیان هستیم و قطعا امسال هم مدعی قهرمانی خواهیم بود. ادامه این بحث به تیم ما کمک نمی کند. مدیریت کادرفنی  و بازیکنان با تمام توان به دنبال نتیجه گیری هستند و در کنار هم با قدرت به کارمان ادامه داده و با تمام توان از کادرفنی حمایت می کنیم. ادامه دادن پرونده بشار هیچ کمکی به ما نمی کند.

* واکنش به آگاهی سمیعی از جدایی بشار رسن
وی درباره اینکه شنیده می شود نامه جدایی بشار به امضای جعفر سمیعی رسیده است، توضیح داد: این اتفاق قبل از مستقر شدن تیم مدیریتی جدید در باشگاه رقم خورد. نمی دانم سمیعی از فهوای نامه مطلع بوده است یا خیر اما با توجه به سمت وی در وزارت ورزش  و جوانان اطلاع یافتن از این موضوع پیچیده نیست. در حال حاضر کاری نمی توان انجام داد و شاید اگر به عقب بازگردیم بتوان کار دیگری انجام داد. بازهم می گویم باید با همین داشته ها کار را ادامه داد.

* باشگاه در کنار هواداران از کادرفتی حمایت می کند

وی در مورد حمایت از کادرفنی عنوان کرد: کادرفنی ما طی ده سال اخیر به عنوان کادر ایرانی توانسته تیم را به فینال آسیا برساند. کادری است که توانسته برای چهارمین دوره تیم را قهرمان کند. آن‌هایی که فنی و فوتبالی هستند می دانند برای اینکه در چهارمین دوره بخواهید قهرمان شوید کارتان بسیار سخت است. کادرفنی ما بسیار با دانش، باشخصیت و توانمند است. باشگاه و مدیران آن در کنار هواداران کاملا از کادرفنی حمایت می کنیم و به آن کاملا اعتقاد داریم.

* هیچ اتفاقی برای پرسپولیس نیفتاده و همچنان بدون باخت هستیم

شکوری ادامه داد: مباحثی که مطرح می‌شود حاشیه ای هستند. تیم ما در حال حاضر که 9 هفته از مسابقات گذشته و ما 6 بازی را انجام دادیم همچنان بدون باخت در جدول است. هیچ اتفاقی برای تیم ما نیفتاده است. آن‌هایی که فوتبالی و کارشناس هستند می دانند زمانی که شما با آن شرایط فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست می دهید در حالی که می توانستید قهرمان شوید ولی روی اتفاقات و دو پنالتی گل خوردیم، این طبیعی است که تیم از نظر روحی دچار مشکل شود.

* فدراسیون این قدر دارایی دارد که بحث به ساختمان پرسپولیس نرسد

وی در خصوص موضوع ساختمان فدراسیون و ساختمان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تعجب می کنم که چطور این اتفاق برای باشگاه پرسپولیس و ساختمانش افتاده است. من در فدراسیون فوتبال سمت داشتم و کاملا روی دارایی‌های فدراسیون اشراف دارم. فکر کنم این فدراسیون آنقدر دارایی دارد که بحث به ساختمان باشگاه پرسپولیس نرسد. طبق اطلاعاتی هم که دارم طلب شستا از فدراسیون مبلغ مشخصی است که دارایی‌های فدراسیون کفاف آن را می دهد.

* به زودی سند باشگاه به نام خود پرسپولیس زده می شود

وی افزود: ولی در مورد ساختمان فدراسیون شاید سبب خیر شد این موضوع که من و دیگر مدیران ورزش و بخش ‌های دیگر کشور به این فکر بیفتند که این ساختمانی که ما در آن قرار داریم و در شان باشگاه پرسپولیس هم نیست یکبار برای همیشه این اتفاق بیفتد و سند آن به نام باشگاه پرسپولیس بخورد. البته سند باشگاه پرسپولیس را امروز توانستم به دست بیاورم. مبلغی که وجود دارد، باشگاه پرسپولیس در سالیان گذشته نصف مبلغ ساختمان را پرداخت کرده و نصف باقی مانده ‌‌ان‌شاالله با تعاملی که صورت می گیرد سند ساختمان هم همچون ورزشگاه‌های شهدای گمنام و درفشی‌فر به نام پرسپولیس خورده شود.

*  مراحل به نام خوردن ورزشگاه کاظمی به اسم پرسپولیس در حال طی شدن است
شکوری در خصوص ورزشگاه‌های در اختیار پرسپولیس عنوان کرد: اقدامات مثبتی که طی چندماه گذشته انجام شده این است که الان یک استادیوم بسیار مجهز به نام درفشی فر داریم. یک ورزشگاه بسیار خوب به نام شهدای گمنام داریم. امیدواریم در مرحله بعدی ورزشگاه شهید کاظمی که مراحل اداری ‌آن در حال طی شدن است به نام باشگاه بخورد و یک کار ماندگار برای پرسپولیس صورت بگیرد و طی سالیان آینده یک کمپ تمرینی خوب برای تیم‌های پایه و تیم بزرگسالان داشته باشیم.

* امیدوارم سهام باشگاه پرسپولیس به دست مردم برسد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد روند خصوصی سازی این باشگاه اظهار داشت: این مساله در مراحل پایانی کار است و فکر می کنم اگر مشکلی پیش نیاید قبل از 1400 قسمتی از سهام باشگاه در بورس عرضه شود. امیدواریم این اتفاق بیفتد و این باشگاه که متعلق به مردم است سهامش هم به مردم برسد.

* نفر خاصی در معاونت حقوقی نداریم اما دکتر وکیل به عنوان مشاور حقوقی روی پرونده ها کار می کند
وی در مورد معاونت‌های باشگاه گفت: در پست معاونت حقوقی باشگاه تغییری ایجاد شده و فعلا نفر خاصی در این حوزه  وجود ندارد. در معاونت حقوقی دکتر وکیل حضور دارد که به همراه همکارانش در باشگاه مستقرند و موارد حقوقی را پیگیری می کنند. او مشاور حقوقی باشگاه است. یک تیم روی پرونده‌های حقوقی با محوریت آقای وکیل کار می‌کند.

* تمام تلاشمان را برای وارد کردن پاداش آسیایی به کشور انجام می دهیم

شکوری در مورد پرداخت پاداش نایب قهرمانی آسیا گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که پاداش آسیایی را وارد کشور کنیم. ولی تحریم های ظالمانه بر علیه کشور ما وجود دارد. یک سری مسائل سیاسی اقتصادی وجود دارد که از دست ما و خیلی ها خارج است. ولی راه های مختلفی را پیگیری می کنیم. امیدواریم این اتفاق بیفتد. باید از تمام عوامل باشگاه تشکر کنم که با تمام توانشان کار می کنند. در حال حاضر سه ورزشگاه را اداره می کنیم به همراه تیم های پایه و تیم بزرگسالان که در سه جبهه می جنگد. کار بسیار بزرگی را انجام می دهند. این مشکلات اقتصادی برای همه کارمندان باشگاه وجود دارد اما با تمام توانشان تلاش می کنند که از این مرحله هم عبور کنیم. با کمک هواداران این کار شدنی است و امیدواریم در مراحل بعدی هم با قدرت ظاهر شویم.

* سعی می کنیم مسائل مالی تیم های پایه را حل و فصل کنیم

وی در خصوص وضعیت نا بسامان تیم های پایه گفت: فکر می کنم الان رو به سامان هستند. یک زمین تمرینی خوب دارند و به خوبی تمرین می کنند. از نظر البسه مشکلی نیست. لباس تیم های پایه تامین شده و فکر می کنم ظرف امروز و فردا تحویل داده می شود. لباس گرمشان تحویل داده شده بود. در مباحث مالی نه تنها ما بلکه همه باشگاه‌ها و همه رشته‌ها و همه جامعه درگیر مسائل اقتصادی هستند. سعی می‌کنیم با کمک دوستان مسائل مالی تیم‌های پایه را هم حل و فصل کنیم. به دنبال این هستیم که آکادمی باشگاه محل تولید بازیکن شود تا به تیم بزرگسالان بازیکن تزریق شود. به دنبال آماده کردن یک کمپ تمرینی خوب برای پایه ها هستیم و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

* 120 هزار دلار بابت رفتن بشار گرفتیم. دیگر چه باید بکنیم؟

شکوری در خصوص ایجاد محدودیت برای رسانه‌ها در خصوص مسائلی مثل بشار و خلیل زاده گفت: در مورد بشار الان من از شما می پرسم ما چه کار کنیم؟ مدیریت باشگاه در حال حاضر در مورد بشار باید چکار کند؟ هرکاری بگویید انجام می دهیم. ادامه دادن این موضوع به باشگاه ما ضربه می‌زند. ما خیلی شفاف گفتیم. 120هزار دلار بابت رفتن او دریافت کردیم. اینکه تا امروز از قرارداد جدیدش باید مبلغی را دریافت می کرد دریافت نکرده و مبلغی را هم که دریافت کرده در دوره قبلی به ما برگردانده است. یعنی تا هفته گذشته که از ما جدا شد مبلغی را بابت سال جدید دریافت نکرده بود و 120هزار دلار هم به ما برگرداند. حالا هر کاری شما بگویید ما انجام می دهیم.

* اینکه نبود بشار ضربه زده یا نه کادرفنی در موردش صحبت می کند

وی در مورد اینکه آیا قبول دارد رفتن بشار به تیم ضربه زده، عنوان کرد: بحث های فنی کاملا در حیطه اختیارات کادرفنی است. اینکه ضربه زده یا نه را کادرفنی باید در موردش صحبت کند. مطهری صحبت‌های خوبی را انجام داد. تیم ما با یک فرد اداره نمی شود ولی یک سری مسائل هم وجود دارد اگر بخواهیم فوتبالی صحبت کنیم بهتر است دوستان فنی در موردش صحبت کنند که صحبت‌هایش هم انجام شده است. این یک مورد طبیعی است.

* من و سمیعی تا حدی اختیارات داریم و در مورد مدیریت قبلی نمی توانم نظری بدهم
شکوری  در خصوص اظهارات مدیریت قبلی باشگاه و اینکه الان در هیات مدیره است گفت: من باید در مورد مدیریت خودمان صحبت کنم. سلسه مراتبی وجود دارد. سمت من معاونت اجرایی و سمیعی مدیرعامل است. چارت سازمانی ما را می‌دانید یا نه؟ من و سمیعی تا حدی اختیارات داریم. سیستمی وجود دارد. اینکه مدیریت قبلی چه اتفاقی را رقم زده و دوستان قبلی چه می گویند، نمی توانم در موردش اظهار نظر کنم. من خیلی شفاف گفتم چه اتفاقی افتاده، کاملا مشخص است که قبلا چه گفتند و چه اتفاقی افتاده، فضای مجازی ما به گونه ایست که همه را مطلع کرده است. اینکه ما ادامه دارش کنیم فقط به تیم ما ضربه می‌زند. ما این را نمی خواهیم. می‌خواهیم تیم آرامش داشته باشد. وقتی بارسلونا مسی را از دست بدهد مشخص است که از نظر فنی دچار مشکل می شود یا در مورد یوونتوس و رونالدو. ولی اتفاقی است که افتاده، اینکه بخواهیم آن را ادامه دار کنیم بیشتر تیم را خسته می کند.

* وحید امیری در مورد این موضوع صحبت های خوبی انجام داد
وی افزود: وحید امیری مصاحبه خوبی انجام داده بود که باید از او به عنوان یکی از بزرگترهای تیم تشکر کنم. همینطور سیدجلال و امیدعالیشاه و کامیابی نیا و نوراللهی که تلاش می کنند این نقطه را پوشش بدهند.همینطور بقیه بازیکنان و کادرفنی. درست یا غلط تمام شده، باید همه کمک کنیم همانطور که امیری گفت تیم ما بر می گردد. این پتانسیل را داریم که با سه بازی کمتر نسبت به بقیه تیم‌ها خودمان را به صدر جدول برسانیم. در نیم فصل هم اتفاقات خوبی را قطعا رقم می زنیم و تصمیمات خوبی می گیریم.

* استفاده کردن از بازیکنان در حیطه مربی است نه من

وی در مورد بازی ندادن به بازیکنان جوان گفت: در حیطه اختیارات سرمربی است که بازیکنی را بازی بدهد یا ندهد یا کجا از او استفاده کند. درست است که من مدرک B‌آسیا دارم ولی فکر می کنم مسئولیت فنی تیم با کادرفنی است و ما به عنوان مدیریت باشگاه وارد مسائل فنی نشویم. ولی مسائل مدیریتی را رصد و پیگیری می کنیم. ما مهدی عبدی را داریم که به عنوان یک جوان در نیمه نهایی و فینال آسیا گل زده، اینکه می گویند جوان ها بازی  نمی کنند یا بحث پرکردن لیست است را متوجه نمی‌شوم. بقیه بازیکنان هم با توجه به اینکه پرسپولیس در 4سال گذشته در بالاترین سطح بوده 4دوره قهرمان لیگ شده و دو دوره در فینال آسیا بوده، شاید شرایط سخت مسابقات می‌طلبیده که از بازیکنان با تجربه تر بیشتر استفاده شود ولی کادرفنی به هربازیکنی که بیشتر کار تیم را جلو ببرد از او استفاده می شود.

* اظهارات اکنون یلوه حرفه ای نیست
شکوری در خصوص اظهارات یلوه گفت: او مسئولیتی داشت اما الان جدا شده حالا اینکه الان اظهار نظر می کند زیاد حرفه‌ای نیست. او باید زمانی نظر می داد که مسئولیت داشت. حالا که جدا شده درست نیست. اینکه چه مسائلی پیش آمده را نمی دانم. من اگر صحبتی دارم الان که اینجا هستم باید انجام بدهم. زمانیکه جدا شدم صحبت کنم نه حرفه‌ای است و نه اخلاقی.

* پیش خور شدن کل مبلغ پاداش کذب محض است
وی در مورد اینکه یلوه به پیش خور شدن پاداش آسیایی اشاره کرده، تصریح کرد: پرسپولیس در سه جام می جنگد. برگزاری و حضور در این مسابقات هزینه دارد. با توجه به اینکه کارگزار به تعهداتش عمل کرده، ما هیچ پولی را از آن دریافت نکنیم. اینکه کلیه فضای تبلیغاتی ما در اختیار ارگان دیگری است، مبالغ باید از جایی تامین شود. اینکه کل مبلغ پیش خور شده کذب محض است و آن را کاملا رد می کنم.

* ای اف سی میزان پول پرداختی را اعلام کند به هواداران اطلاع رسانی می کنیم

سخنگوی پرسپولیس اضافه کرد: ولی به عنوان مثال هزینه هتل ما در قطر را باید کسی پرداخت کند. این هزینه از کجا باید بیاید؟ اینکه می‌گویند پیش خور شده این هزینه را باید پرداخت کنیم.  وقتی تیم با پرواز اخصاصی به قائمشهر می رود هزینه ای دارد و باشگاه باید از کجا بیاورد. هزینه‌هایی انجام دادیم و قطعا هم باید برای تقویت تیم انجام می دادیم که طبیعی است. اما پیش خور شدن کل مبلغ کذب محض است. به محض اینکه AFC‌ اعلام کند چه مبلغی به ما تخصیص دادند و حساب باشگاه چقدر است و چقدر می توانیم دریافت کنیم به صورت ریز و شفاف به هواداران می گوییم.

* سعی می کنیم بهترین ارتباط را با تیم برقرار کنیم

شکوری در مورد ارتباط باشگاه با تیم اظهار داشت: من خودم زمانی هوادار و بازیکن این تیم بودم. در بحث مدیریت هم زمانی در فدراسیون فوتبال بودم. به شخصه دغدغه‌های بازیکن و کادرفنی و تجهیزات و موارد پشتیبانی مورد نیاز یک تیم را درک می کنم. زمانیکه کادرفنی ما در مورد موضوعی صحبت می کند می دانم که خواسته اش چیست. سعی می کنم ارتباط را با بازیکنان و کادرفنی هرچه بیشتر نزدیک کنم تا شکافی بین مدیریت باشگاه و مربیان وجود نداشته باشد. آن سمت بحث های فنی است و این سمت بحث های مدیریتی. چارت سازمانی وجود دارد که بر اساس ‌آن سعی می کنیم بهترین ارتباط را با تیم برقرار کنیم.

* خوشحالم که انتخابات فدراسیون برگزار می شود

وی افزود: خیلی خوشحالم که انتخابات فدراسیون برگزار می شود تا از این شرایط خارج شویم. سال گذشته قرار بود انتخابات برگزار شود و بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد و پروسه اصلاح اساسنامه صورت گرفت که فکر می‌کنم اتفاق خوبی بود. من عضو یک کمیته‌ای در AFC‌ هستم که یکی از کارهایش اساسنامه‌های فدراسیون‌های عضو است. در کمیته اعضای AFC‌عضویت دارم. سعی کردم تا جایی که می شود نظرات و مشاوره‌های فوتبالی خودم را ارائه بدهم.

* امیدوارم تغییرات اساسانامه به فوتبال کمک کند
وی ادامه داد: زمانی بود که فقط یک کاپیتان تیم ملی ما می توانست رای بدهد و یک سرمربی تیم‌ملی. یعنی از کل خانواده فوتبال فقط دو نفر می توانستند رای بدهند. امروز به 12 نفر افزایش پیدا کرده. 12کاپیتان و مربی تیم‌های ما می توانند دخالت داشته باشند. قبلا از بانوان فکر می کنم یک نفر یا اینکه هیچ کس نمی توانست رای بدهد اما الان حداقل 6نفر از بانوان ما به همراه داوران 7نفر، می توانند رای بدهند. فضا بازشده تا فوتبالی ها راحت‌تر بتوانند وارد عرصه مدیریت بشوند. الان از امروز فکر کنم ثبت نام انتخابات آغاز شده و بزرگان فوتبال ما پیش قدم شده‌اند و ما این را به فال نیک می گیریم. امیدواریم این تغییر اساسنامه کمک کند که فوتبال ما شرایط بهتری داشته باشد و در آینده شاهد اتفاقات بهتری باشم.

* در چند سال گذشته چنین ارتباط صمیمانه ای بین مدیریت و کادرفنی وجود نداشته است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می کنم کسب دو مساوی در این مدت نتیجه بدی نبوده، درست است که می توانستیم از این دو بازی حداقل 4 امتیاز کسب کنیم ولی یک تساوی که به گفته کادرفنی نیمه دوم زیاد خوب نبودیم، می‌شد 4 امتیاز کسب شود. ولی باشگاه با تمام توان و قدرت از گل محمدی و کادر او حمایت می کند. هیچ بحثی در مورد مواردی که گفته می شود نداریم. تمام تلاشمان این است که بهترین شرایط را برای کادرفنی ایجاد کنیم. شاید در طول چندسال گذشته چنین ارتباط صمیمانه‌ای بین مدیریت باشگاه و کادرفنی وجود نداشته است. من خودم شاگرد حمیدمطهری بودم و هم اینکه با بعضی از دوستان مثل کریم باقری نیز همبازی بودم. این ارتباط صمیمی خیلی به ما کمک می کند و با تمام توانمان از کادرفنی حمایت می‌کنیم.

* من نام پولی که مدیریت فعلی به بازیکنان داده قرض نمی گذارم

شکوری درباره اینکه شنیده می شود مدیریت سابق و فعلی برای پرداخت طلب بازیکنان و برانکو مبلغی را قرض کرده اند، گفت: کلیه فضای تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس با یک مبلغ مشخص در اختیار کارگزار قرار دارد که این مبلغ قبل از دوران مدیریت جدید پرداخت شده است. مبلغی را برای پرداخت طلب برانکو قرض گرفتند اما من نام مبلغی که مدیریت فعلی برای پرداخت طلب بازیکنان تامین کرده در حال حاضر قرض نمی گذارم و می خواهیم این مبلغ را برای تیم درآمدزایی کنیم.

*کاری که در فضاهای دیگر می شود در فضای هواداری خودمان بشود بی نیاز می شویم

وی افزود: قبل از اعزام تیم بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده یا به شکل قرض یا از درآمدهای باشگاه یا هرچیز دیگری. امیدواریم اتفاق های و مسایل مربوط به باشگاه از فضای تبلیغاتی مثل روبیکا رصد شود تا بتوان از این طریق برای باشگاه درآمدزایی کرد. از دوستان هم درخواست کردیم در این نشست لایو نروند تا بتوانیم از راه های پیش بینی شده درآمدزایی کنیم. اگر کاری که در فضاهای دیگر انجام می دهیم در فضای هواداری خودمان انجام بدهیم باشگاه ما بی نیاز می شود.

* حرفه ای نیست شب بازی تیم ما را بابت جذب بازیکن تحت فشار فضای مجازی بگذارند

معاون باشگاه پرسپولیس درباره بازگشت برخی بازیکنان مثل ترابی و علیپور توضیح داد: در هفته ششم لیگ هستیم و اگر همین الان بازیکنی را جذب کنیم با توجه به اینکه در تیم دیگری بازی کرده اند تا نیم فصل نمی توانند برای ما بازی کنند. من سابقه بازیگری داشته و شخصا با برخی نفراتی که از تیم جدا شده اند در ارتباط هستم. قطعا کادرفنی هم در ارتباط است اما اینکه شب قبل بازی تیم ما کادرفنی و مدیریتی را تحت فشار فضای مجازی بگذارند و بگویند بازیکنی از تیمش در آستانه جدا شدن است و باشگاه و مدیریت و کادرفنی بلافاصله باید برای جذب وی اقدام کند، حرفه ای نیست.

* رضایتنامه برخی از بازیکنانی که قطر هستند خیلی زیاد است

شکوری افزود: در حالیکه می دانیم قرارداد جدید این بازیکن با تیمی جدید ۷-۸ ساعت بعد منعقد می شود و البته شاید هم در آن زمان منعقد شده بود. برخی بازیکنان  که در لیگ قطر هستند مبلغ رضایت نامه شان خیلی زیاد است. یکی از بازیکنانی هم که این روزها بحثش خیلی داغ است شب گذشته با من صحبت و جدایی اش را تکذیب کرد. هوادار هم مثل ما و کادرفنی نگران است اما باید روال عادی طی شود تا بتوانیم بازیکن را جذب کنیم.

*بازیکنی که به پرسپولیس می آید باید شرایط بازی در این تیم را درک کند

وی ادامه داد: عقد قرارداد با برخی بازیکنان سبب می شود ماجرای مهدی طارمی و ضربه خوردن از آن اتقاق تکرار شود. برخی نفرات هم رضایت نامه شان برای باشگاهی خارجی صادر شده و اگر با وی قرارداد ببندیم فیفا رصد می کند. طبق درخواست کادرفنی وظیفه داریم با تمام توان برای جذب بازیکن عمل کنیم و این کار را هم انجام می دهیم. اما اگر بازیکنی می خواهد به تیم ما بیاید باید شرایط را درک کند. پرسپولیس با تیم لیگ دویی کشورهای عربی یا تیم های رتبه پایین تر جدول لیگ خودمان فرق دارد. هوادار هم عاشق این تیم است و باید بازیکنان شرایط بازی در پرسپولیس را درک کنند.

* بازی با سپاهان و استقلال مهم است و می خواهیم بهترین شرایط را برای تیم فراهم کنیم

معاون باشگاه پرسپولیس درباره پاداش احتمالی برد مقابل سپاهان و استقلال گفت:  باشگاه حساسیت های این دو بازی را می داند و امیدوارم با تدابیر کادرفنی و مدیریتی تیم را در بهترین شرایط عازم مسابقات کنیم. بازی با سپاهان و استقلال مهم و تأثیرگذار است و سعی داریم بهترین شرایط را برای تیم مان فراهم کنیم.

*  ارقامی که در مورد درآمدزایی گفته می شود دقیق نیست و انحراف دارد

وی درباره اینکه کارگزار پرسپولیس تا پایان اردیبهشت باید ۴۳ میلیارد به این باشگاه پرداخت کند که از این مبلغ ۱۵ میلیارد به دلیل بدهی قبلی به این کارگزار کسر می شود، با این تفاسیر چگونه گفت: قرارداد کارگزار تا پایان اردیبهشت و قبل از پایان فصل است اما این ارقام دقیق نیست و انحراف دارد. سعی داریم فضاهای درآمدزایی را رصد کرده و به همراه کارگزار آنها را عملیاتی کنیم.استفاده از اپلیکیشن هم راهی برای درآمدزایی جدید است‌.

* اگر هواداران پای کار نباشند منبع مالی نداریم

وی افزود: فضای اینستاگرام ما خیلی خوب است اما از طریق یکی از اپلیکیشن ها می توانیم درآمد خوبی ایجاد کنیم. خود من اولین نفر وارد این فضا شدم تا بتوانیم به درآمد برسیم. پرسپولیس یک باشگاه هوادار محور است و با هوادار خود معنی پیدا می کند. اگر آنها پای کار نباشند منبع مالی نداریم زیرا یک هزار تومان هم برخلاف سایر باشگاه ها از دولت دریافتی نداریم که نمایندگان مجلس و نهادهای دیگر باید به آن توجه کنند.

* مجلس ورود کند چرا پرسپولیس مثل برخی باشگاه ها از منابع دولتی دریافتی ندارد

معاون باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خیلی خوشحال می شویم با مشخص شدن منابع مالی سایر باشگاه ها معلوم شود آنها هم از فضای اسپانسری امور خود را می گذرانند یا اینکه از بودجه دولتی استفاده می کنم. خواهش می کنم نمایندگان محترم مجلس و سایر مسئولان به این  موضوع ورود کنند چگونه پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا با ۵۰-۴۰ میلیون طرفدار یک ریال هم از منابع دولتی دریافتی ندارد اما خیلی باشگاه های دیگر که نمی خواهم از آنها اسم بیاورم به شکل مستقیم و غیر مستقیم از منابع دولتی استفاده کند. با توجه به جایگاهی که خودم داشتم می دانم این منابع را از کجا دریافت می کنند.

* تیم ما فقط از طریق اسپانسر و هوادار می تواند خود را آماده کند

شکوری ادامه داد: تیم ما فقط از طریق اسپانسر و هواداری می تواند خود را آماده کند. باید از هواداران هم که تا اینجا کم نگذاشته و در فضای مجازی، واقعی و ورزشگاه عاشقانه پای کار هستند تشکر کنم.  پیام های زیادی دریافت می کنم که  می خواهند به تیم کمک کنند و این کار را هم انجام می دهند اما با اقدام های مدیریتی باید این موضوع را حل کرده تا مشکلات مالی باشگاه به کمترین حد برسد.

* هنوز نمی دانیم چرا بازی با ذوب آهن لغو شد

وی درباره احتمال لغو دیدارهای لیگ برتر به دلیل آلودگی هوا توضیح داد: متاسفانه دوستان برخی مسایل را مطرح می‌کنند که نمی دانم چه باید بگوییم. تابع تصمیم های سازمان لیگ بوده ایم اما نمی دانم چگونه امکان دارد ۲۹ آذر فینال لیگ قهرمانان را برگزار کرده و بیست و هشتم در لیگ بازی کنیم؟ تنها درخواست باشگاه ما این بود بازی با نساجی در تهران برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد و هنوز هم نمی دانیم چرا دیدارمان با ذوب آهن لغو شد.

* مکتوب و محرمانه خواستیم بگویند چرا بازی با ذوب آهن لغو شد

شکوری ادامه داد: با توجه به نامه نگاری های صورت گرفته و صحبت رضا جاودانی مبنی بر اینکه نامه ای به ما نرسیده است باید بگویم برادر من در این یک هفته که نامه را دریافت کردید چه اتفاقی رخ داد؟ امکان دارد به ما اطلاع بدهید بازی با ذوب آهن به چه دلیلی لغو شده است؟ لغو مسابقه در فینال به ضررمان تمام شد زیرا ۲۰ روز در شرایط و کوران بازی ها نبودیم. ما مطیع سازمان لیگ بودیم اما به صورت مکتوب و محرمانه درخواست کردیم دلیل لغو بازی با ذوب آهن را بگویند.

*آن صحبت‌ها از حدادی‌فر بعید بود

وی ادامه داد: تیم ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی دیدار با اولسان صلابت لازم را نداشت. نگفتیم دیدار با ذوب آهن سه بر صفر شود اما از حدادی فر مطرح کردن آن صحبت‌ها بعید بود. گفتیم اگر تخلفی صورت گرفته که از نظر ما این اتفاق هم افتاده بازی سه بر صفر شود. اینکه به یک تیم اعلام شود نباید بازیکن کرونایی ات در تمرین شرکت کند اما برخلاف نظر ایفمارک و کمیته پزشکی عمل کند از نظر ما تخلف کرده است. سوال ما محترمانه بود و پیچیدگی نداشت. همچنان از کمیته انضباطی می خواهیم دلیل لغو مسابقه را اعلام کنند.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس پیگیری های لازم را برای مشخص شدن دلیل لغو این مسابقه انجام داده است، گفت: هیچ باشگاهی نمی‌تواند به شکل مستقیم به کمیته انضباطی نامه بزند. نامه اول خود را ۲۳ آذر ارسال کردیم که با توجه به تکذیبیه عضو کمیته انضباطی درباره آن بیانیه دادیم. سه چهار روز هم بعد نامه دیگری را برای پیگیری ارسال کردیم اما طبق روال فدراسیون فوتبال درخواست ما برای سه بر صفر شدن بازی باید در کمیته انضباطی پیگیری شود. 

*از نظر ما در دیدار با ذوب آهن تخلف شده است

شکوری افزود : تا زمانیکه من در فدراسیون بودم و فکر می‌کنم الان اینگونه است همین روال جریان دارد که باشگاه ها نامه خود را به سازمان لیگ ارسال کرده و این نامه ارجاع داده می شود و در نهایت فدراسیون هم نامه را به کمیته مربوطه می‌رساند. ما نباید پیگیر سه بر صفر اعلام شدن بازی باشیم اما از نظر ما تخلف شده و همچنان منتظر هستیم.

*در پرسپولیس روزی 18 الی 19 ساعت مشغول کار هستیم

وی درباره میزان قرض‌های باشگاه پرسپولیس در دوران مدیریت جعفر سمیعی عنوان کرد: مبلغی به صورت قرضی یا اسپانسری دریافت شده اما اینکه شخصی بتواند مبلغ کلانی را ظرف یک تا دو هفته وارد باشگاه کند سخت است. قرض گرفتن یک میلیون هم سخت است اما مشغول تشخیص راه های درآمدزایی جدید مثل کارت هواداری و سایر موارد هستیم. امیدوارم نه تنها این مبلغ بلکه مبالغ بیشتری را به باشگاه تزریق کنیم. روزی ۱۹-۱۸ ساعت مشغول کار هستیم.

*باید نگاه برابر میان پرسپولیس با تیم‌های صنعتی و دولتی وجود داشته باشد

معاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: باشگاهی به بزرگی پرسپولیس که حداقل در سه چهار سال اخیر پرچمدار قوتبال ایران در آسیا بوده نیاز به این دارد که نگاه برابری به آن با تیم‌های صنعتی و دولتی شود تا بتواند در سه جبهه بجنگد. تیمی داریم که با بودجه دولتی فقط در رقابت های داخلی شرکت می کند اما ما باید برای تمام امور سفر به یک کشور دیگر و حضور در مسابقات داخلی هزینه کنیم.

*دوستان با انتخاب واژه «تیم خاص» نام خوبی را برای ما انتخاب کردند
شکوری اضافه کرد : از هواداران می خواهم پای کار بیایند. به ما می گویند تیم خاص و با توجه به نتایج مان شامل چهار دوره قهرمانی متوالی و ۲ بار صعود به فینال از این موضوع خیلی خوشحال هستم. خودمان برای نام بردن از پرسپولیس دنبال واژه بودیم و شاید نمی‌توانستیم آن را پیدا کنیم اما دوستان واژه خوبی را انتخاب کردند. با تمام مشکلات، کمبودها تحریم ها و پنجره های بسته بهترین نتایج را کسب کردیم.

* عبدی در جدال با مهاجمان میلیاردی حریفان گل زده است

وی درباره مشکلات خط حمله پرسپولیس گفت: این موضوع مربوط به کادرفنی است اما به عنوان یک هوادار می گویم خط حمله ما در نیمه نهایی و فینال آسیا گل زده  است. از همین نفرات استفاده کنیم. آنها توانمند هستند. مهدی عبدی در جدال با مهاجمان میلیاردی تیم های حریف در آسیا گل زده است.

* راحت سهمیه گرفتن پرسپولیس و حضور در فینال آسیا، کری خوانی نیست

معاون باشگاه پرسپولیس درباره کری خوانی سایر تیم ها برای این تیم توضیح داد: من بحثی را در یکی از شبکه های تلویزیونی انجام دادم اما اینکه ۱۶ تیم برای کسب سهمیه پلی آف در لیگ قهرمانان تلاش کرده و از آن خوشحال می شوند کری خوانی نیست و واقعیت است‌. ۱۶ تیم برای کسب سهمیه می جنگند و تیمی که به این هدف می رسد خوشحال می‌شود اما پرسپولیس راحت سهیمه می‌گیرد و با قدرت در فینال آسیا حضور پیدا می کند. این ها کری نیست اما سایر دوستان از الفاظ بد، ناشایست،  غیر اخلاقی  و غیرحرفه ای استفاده می‌کند و باید رعایت کنند

*برخی دوستان در گذشته در سطح بالایی بودند اما الان مدیریت تیم نونهالان را هم به آن‌ها نمی‌دهند

شکوری افزود: برخی دوستان که در گذشته در  سطح بالایی بازی می کردند اما باشگاه شان اکنون اجازه  مدیریت و حضور در تیم نونهالان را هم به آنها نمی‌دهد. از آنها می خواهم اگر از اسب افتاده اند دست کم از اصل نیافتند. کری را هم در چارچوب و رعایت اخلاق بخوانند تا به مشکل نخوریم.

*سعی می‌کنیم با اولویت بندی تمام بدهی‌ها را تسویه کنیم
وی درباره بدهی پرسپولیس به برخی طلبکاران داخلی و یکی از شرکت های هواپیمایی توضیح داد: با مدیریت سعی می‌کنیم تمام بدهی‌ها را براساس اولویت و منابع درآمدی تسویه کنیم. از دوستانی که به باشگاه کمک می کنند تشکر دارم و ان شالله در اولین فرصت نظرات آنها را هم جلب می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول