اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

عکس| تجدید عهد اهالی بوکمال سوریه با سردار حاج قاسم سلیمانی

اهالی بوکمال با برگزاری مراسمی یاد و خاطره فداکاری‌های سردار سلیمانی در آزادسازی این شهر راهبردی را گرامی داشتند و بر ادامه راه وی تأکید کردند.

عکس| تجدید عهد اهالی بوکمال سوریه با سردار حاج قاسم سلیمانی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اهالی «البوکمال» در شرق «دیرالزور» (در شرق سوریه) به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» مراسمی برگزار کردند.

بر اساس گزارش «العهد»، مردم بوکمال که تلاش‌های زیاد حاج قاسم برای آزادسازی شهر به عنوان یکی از آخرین پناهگاه‌های داعش را از یاد نبرده‌اند، به صورت گسترده در این مراسم شرکت کردند.

«محمود العدای» رئیس مرکز «الامام مهدی عج» در منطقه «سیده زینب» (علیها السلام) به العهد گفت، حاج قاسم سلیمانی در راه امام حسین (علیه السلام) به شهادت رسید و این حضور گسترده از مردم بوکمال، سران عشایر و سایر طیف‌ها دلیل بر آن دارد که سیلی زدن بر صورت آمریکا و رژیم صهیونیستی هنوز ادامه دارد و روش مقاومت، حقیقی و صادق است.

«مهیدی صالح الجویر» شیخ قبیله «العبید» در سوریه هم تصریح کرد، قدردانی از شهید سلیمانی تنها به اهالی بوکمال محدود نمی‌شود بلکه شامل تمام مناطق سوریه و کل جهان اسلام است.

وی تأکید کرد، عشق و احترام اهالی بوکمال به حاج قاسم سلیمانی تا ابدالدهر ادامه خواهد داشت زیرا وی این شهر را بدون هیچ تلفاتی از میان غیرنظامیان، آزاد کرد. «انشاءالله ما راه شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد، از شرق فرات عبور و آمریکا و متحدان را بیرون خواهیم کرد.

«عبدالکریم الدندن» شیخ عشیره «الحسون» نیز به العهد گفت، این حضور گسترده مردم سوریه در این مراسم بر حجم وفاداری به شهید سلیمانی تأکید دارد.

وی افزود، فداکاری‌های ارتش سوریه و نیروهای متحد آن به فرماندهی حاج قاسم باعث شده برگزاری چنین مراسم‌های بزرگی امکان‌پذیر شود. آمریکایی‌ها برای ابقای تسلط خود بر شهر راهبردی بوکمال تلاش زیادی کردند و با کمک داعش به عنوان ساخته دست خود این کار را هم انجام دادند اما شهید سلیمانی تصمیم دیگری (آزادسازی شهر) گرفت .

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول