اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

رونمایی از پادکست صوتی وصیت‌نامه سردار سلیمانی در خبرگزاری فارس

فایل صوتی وصیت‌نامه سردار شهید سلیمانی، تنها یک صدای صرف نیست، بلکه هر پاراگراف با موسیقی و تصاویر مخصوص خودش تولید شده که قرار است به چند نماهنگ نیز تبدیل شود.

رونمایی از پادکست صوتی وصیت‌نامه سردار سلیمانی در خبرگزاری فارس

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از فایل صوتی وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان جهاد، به کوشش بنیاد شهید همت و با حضور سردار محمدحسین دینی، معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول‌الله(ص)، روح‌الله نوبخت، معاون فرهنگی هنری سپاه محمد رسول‌الله(ص)، مسعود بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه و پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس رونمایی شد.

فایل صوتی وصیت نامه سردار سلیمانی تنها یک صدای صرف نیست، بلکه هر پاراگراف با موسیقی و تصاویر مخصوص به خودش تولید شده که قرار است به چند نماهنگ نیز تبدیل شود.

سردار دینی در این مراسم گفت: کسی از من پرسید سردار سلیمانی چقدر سواد داشت؟ گفتم: شما وصیت‌نامه او را بخوان تا متوجه شوی. حس کردم این فرد عنادی در سوالش دارد. یا گاهی می‌گویند مگر چه خبر است این همه بنر می‌زنید؟ این افراد از روی حسادت چنین سخنانی مطرح می‌کنند. هر کاری کنیم، عده‌ای هستند که زبان به گزافه بگشایند.

در این مراسم، پیام تیرانداز نیز ضمن خوشامدگویی به مهمانان این برنامه و تشکر از اینکه برای رونمایی از این اثر خبرگزاری فارس را انتخاب کرده‌اند، گفت: اگر بگوییم هنر فقط برای هنر است، نتیجه‌ای برای مخاطبش ندارد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: از قصص قرآن آنچه باعث می‌شود در ذهن مخاطب بماند، تصویرسازی و عمق آن‌هاست. ما وقتی بتوانیم محتوا را با کار هنری بیامیزیم، می‌توانیم ادای دین کنیم و کار مهمی انجام دهیم.

تیرانداز افزود: شاید خیلی‌ها وصیت‌نامه سردار سلیمانی را خوانده باشند، ولی این فایل صوتی با این مختصات می‌تواند اثرگذاری بیش‌تری داشته باشد.

هادی ابوالقاسم، تهیه کننده این اثر نیز گفت: مجموعه آلبوم پادکست صوتی وصیت نامه سردار سلیمانی در قالب ۱۱ قطعه از فرازهای وصایای این سردار شهید است که در مجموع ۴۰ دقیقه و با صدای نادر گهرسودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول