اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بی تفاوتی نسبت به ارزش‌های نظام گرایش به دشمن است

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان لرستان گفت: امروز بی‌تفاوتی نسبت به حفظ و دفاع از دستاوردها و ارزشهای نظام و انقلاب به معنای متمایل شدن و گرایش به سمت دشمنان است.

بی تفاوتی نسبت به ارزش‌های نظام گرایش به دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام رضا حقیان روز شنبه در مراسم گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز سپاه  ناحیه پل‌دختر برگزارشد، اظهار داشت: امروز وظیفه همه ما این است که نسبت به عزت و اقتدار به دست آمده کشور در منطقه که حاصل تلاش‌های امام امت ،مردم ولایی و جانفشانی هزاران جوان و شهدا است بی‌تفاوت نباشیم و جانانه از آن دفاع کنیم.

وی افزود: همه ما اکنون ستون پیشرفت این مملکت هستیم و اگر نسبت به ارزش‌های به دست آمده بی‌تفاوت شدیم، راه را برای نفوذ دشمنی که بهترین عزیزان ما از جمله شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده را از ما گرفتند، باز می کنیم.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان لرستان بیان داشت: یقین داشته باشید مذاکره ذلت‌بار به معنای هدر رفت ارزش‌هایی مانند رشادت‌های فرزندان این مملکت در دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها است و بسته شدن راه پیشرفت عزت ، شرافت و در نهایت بازگشت نظام سلطه است، که با تبعیت از آنها راه اقتدار وشرافت مملکت به دست جوانان ایرانی بسته خواهد شد.

وی افزود: سختی‌ها و تنگناهای اقتصادی به ویژه با شدت گرفتن تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بر مردم بر کسی پوشیده نیست، اما با عنایت وتفضل الهی، استقامت  ملت ومسوولان به طور قطع این گره باز و مملکت ما به اوج عزت و اقتدار خواهد رسید.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان لرستان گفت: وظیفه ما در این زمانه و وضعیت حساس نسبت به انقلاب خود پیروی و حفظ راه و اهداف عزت‌مندانه شهدا به ویژه شهید سلیمانی است که اگر در این زمینه کوتاهی کنیم، نمی‌توانیم این ادعا را داشته باشیم.

وی به داستان حضرت موسی (ع) در قرآن اشاره کرد و افزود: کتاب خدا و ائمه (ع) در روایات در قالب ادبیات متفاوت  با موضوعات مختلفی ازجمله انذار، پند موعظه،قسم، امر و نهی، سوگند و قصه‌های پندآموز راه وسیره را به ما نشان دادند.

حقیقیان یادآور شد: یکی از این قصه‌ها داستان حضرت موسی است که وقتی امت او پس از تشکیل حکومت به عنوان بهترین امت از سوی خداوند معرفی شد، به علت بی‌تفاوتی نسبت به دستاوردها و ارزش‌های حکومت خود مورد غضب خداوند قرار گرفتند و پیامبر خدا را تنها گذاشتند.

وی افزود: بنابراین باید از این داستان‌های پند آموز قرآن درس بگیریم و با استقامت، نسبت به ارزش‌های نظام بی‌تفاوت نباشیم.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان لرستان به روابط ایران و آمریکا در اواسط قرن ۱۹ میلادی و آغاز کنسول‌گری آمریکا در ایران اشاره کرد و گفت: این کنسولگری ابعاد و بخش‌های مختلفی با عنوان عمران و آبادانی ایران در ظاهر داشت اما در باطن غارت نعمات خدادادی ایران را افزایش داده و به جایی رسید که آمریکا دو رقیب دیرینه خود اتحادیه جماهیر شوروی و ایران را خارج کرد.

وی افزود: نفت کشور ما را با قیمت بسیار پایین غارت می‌کردند و تولیدات خود به ویژه تولیدات نظامی را می‌فروختند و این ورود نامشروع حاصل بی‌غیرتی سران  طاغوت بود و به جایی رسید که ایران در کنار عربستان به عنوان حامیان مالی و نظامی آمریکا در منطقه عمل می‌کردند و بسیاری از مردم ایران طعم تلخ این رابطه خطرناک را هنوز به یاد دارند.

حقیقیان یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا با گفتمان امام و حرکت ایران به سمت استقلال،عزت و پیشرفت ملت خود منافع خود را در خطر دید ،ازاین رو ابتدا به فکر تسخیر انقلاب افتادند و سعی کردند آن را به نفع خود مصادره کنند که با درایت امام راحل و هوشیاری مردم ناموفق  و ناکام ماندند.

وی افزود: بنابراین از راه‌های غیر انسانی و برخلاف موازین بین‌المللی در حوزه‌های مختلف مبارزه را با انقلاب اسلامی آغاز کردند که کودتای نوژه وتحریک عده‌ای در این راستا، ماجرای طبس، حمایت از منافقان، تحریک رژیم عراق و تحمیل هشت سال جنگ نابرابر از جمله این جنایت‌ها است.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان لرستان گفت: حمایت از معاندان و مخالفان نظام و تحریم‌های اقتصادی گوشه‌ای از شرارت‌های آمریکایی‌ها علیه نظام و انقلاب است که پس از ناکامی به نفع خود از طریق آن شروع به مبارزه تمام عیار با ارزش‌های انقلاب کردند.

وی افزود: این شرارت ها  هنوز ادامه دارد که ترور سرداران و شخصیت‌های علمی از آن جمله است که کوتاهی و بی‌تفاوتی در برابر این تعارضات به مثابه زیر سوال بردن عزت مملکت و احاطه نظام سلطه است که باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول