اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

من و یاد شهید سلیمانی/ پویش «به یادتم» در روزهای امتحانی دانش‌آموزان

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی از اجرای پویش ‌«به یادتم» در ایام امتحانات دانش‌آموزان به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

من و یاد شهید سلیمانی/  پویش «به یادتم» در روزهای امتحانی دانش‌آموزان

سید علیرضا امین یزدی مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم تربیت خبرگزاری فارس، در خصوص برنامه‌های فرهنگی‌ این مجموعه به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا فرزندان این مرز و بوم سبک زندگی، مقاومت و دلدادگی ایشان را نسبت به نظام‌ انقلاب اسلامی دریابند تا یاد و خاطره ایشان را همیشه زنده نگه دارند.

وی با اشاره به محدودیت‌های کرونایی، ادامه داد: تمام تلاش اتحادیه، همراه کردن دانش‌آموزان با فضای انقلابی است به همین دلیل با همراهی دانش‌آموزان، برنامه‌های ویژه‌ای را در این خصوص تدارک دیده‌ایم. 

امین یزدی افزود: فضا سازی و نصب تمثال حاج قاسم در ورودی‌های منازل دانش‌آموزان، مصاحبه با افرادی‌که سال گذشته در مراسم خاکسپاری و یا تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی حضور داشتند و افراد غیر ایرانی که در ایران مستقر هستند از جمله‌ این برنامه‌هاست.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی با معرفی طرح ویژه ‌«به-یادتم» در ایام امتحانات بچه‌ها، ادامه داد: در ایام امتحانات، دانش‌آموزان می توانند هنگام درس خواندن‌، تصاویری را‌ از عکس‌های شهید سلیمانی و شهید فخری زاده در کنار کتاب‌های درسی با مضمون «ما دانش آموزان در میان اهدافی که داریم به یاد الگوهایی که خودشان را فدا کرده‌اند، هستیم» تهیه کرده و برای اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان ارسال کنند.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه دیگر‌، دشمن شناسی است؛ دانش‌آموزان باید دشمنان کشور و اسلام را بشناسند.

امین یزدی تصریح کرد:اقدامات دیگر اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی در فضای مجازی، انتشار مکتوب وصیت نامه شهید سلیمانی در بین دانش آموزان است. همچنین تولید و انتشار فیلم از به یاد ماندنی ترین جملات سردار با عنوان «نسل سلیمانی» و تولیدات رسانه‌ای با عنوان «بچه‌های حاج قاسم» را در فضای مجازی پیش‌بینی کردیم.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی درباره نمایشگاه مجازی که در رابطه با شخصیت سردار سلیمانی طراحی شده است، گفت: با همت دانش‌آموزان شهرستان سبزوار و جوین دو نمایشگاه با نام‌های «زنگ حاج قاسم» و «گردان قاسمیون» برنامه ریزی شده است که در خصوص تلاش‌ها و مجاهدت‌های حاج قاسم برگزار می‌شود.

ویژه‌نامه مرد میدان را همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در خبرگزاری فارس بخوانید.

‌‌انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول