اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد از چشم و هم چشمی در تشییع جنازه‌های کهگیلویه و بویراحمد/تصمیم استاندار برای 2 شهرستان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خطرات کرونا در تشییع جنازه‌ها از چشم و هم چشمی در تشییع جنازه‌های استان انتقاد کرد.

انتقاد از چشم و هم چشمی در تشییع جنازه‌های کهگیلویه و بویراحمد/تصمیم استاندار برای 2 شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:در اولین سالروز شهادت عارف مجاهد خدایی هستیم شخصیتی که از خاک به افلاک رسید در طول تاریخ شخصیت‌هایی داشته‌ایم که به اهل مکتب بیت نزدیک بوده و همین افراد تحول‌آفرین شدند.

استاندار ادامه داد: شخصیت‌هایی که در عرصه های مختلف درخشیدند مثل شهید سلیمانی که زندگی او سراسر تبعیت از قرآن و اهل بیت بود و ولایت مداری و امام مداری او چنان بود که در امام و رهبری ذوب شده بود و عبد الهی گشته و خود را به خدا سپرده بود و تفسیر عملی از آیات قرآن است.

وی گفت: خیلی از کشورها و ملت‌ها و مردم دنیا امروز را پاس داشته اند، سیره عملی آن شهید نشان می دهد که چه قدر به خودسازی پرداخته و این همه با منطق و شجاعت و درایت بوده که بسیاری از شخصیت‌های بزرگ دنیا مثل پوتین تقاضای دیدار با سردار سلیمانی را داشته‌اند.

کلانتری گفت: در عرصه بین‌المللی تاثیر گذار بود چرا که تروریست‌ها برای بر هم زدن امنیت جهان وارد گود شده بودند و اکنون حکومتی به نام داعش به واسطه همت سردار سلیمانی وجود ندارد.

وی در ادامه گریزی به وضعیت کرونا در استان زد و گفت: چند تصمیم جدید باید گرفت اول باید وضعیت نارنجی بویراحمد و کهگیلویه رابه زرد تبدیل کنیم برای این کار باید تیم‌هایی تشکیل دهیم و آقای بانشی و خانم صفایی و فرمانداران باید وارد میدان شوند و  طبق تصمیم سه نفره در این دو شهر اقدام شود.

وی گفت: طرح شهید سلیمانی خوب و فعال است نیروهای درگیر نباید در بعد از ظهرها تعطیل شوند و فقط شیفت‌ها باید جابجا شوند مصوبه دیگر ما هر نمونه مثبتی که داریم باید ۱۵ تست از اطرافیان آن‌ها نیز داشته باشیم.

استاندار خاطرنشان کرد: به شدت نگران موج بهمن‌ماه هستیم که می‌تواند آسیب جدی ایجاد کند مجموعه بیمارستان‌ها و نیروهای درمانی و بهداشتی ما تلاش‌های زیادی کرده‌اند اما نباید دست از تلاش بداریم و باید در این دوره تنفس، ریکاوری داشته باشیم.

وی ادامه داد: نوع جهش یافته ویروس در کشورهای همسایه دیده شده و به شدت مرزهای ما تحت کنترل است که باید از ظرفیت طرح شهید سلیمانی بیش از این استفاده شود.

استاندار گفت: کنترل‌های نیروی انتظامی باید بیشتر شود به خصوص در ورودی شهر یاسوج و شهرداری نیز بخشی از دیوار آرامستان را بسازد تا عبور و مروری انجام نشود و هر جایی که قرار است تشییع جنازه ای باشد لازم است با خانواده متوفی صحبت شود ‌ در صورت بی‌توجهی با مستندسازی شود تا برخورد لازم را داشته باشیم.

وی افزود: چشم و هم چشمی و رقابت در تشییع جنازه‌ها چه معنایی دارد در هر مراسمی تیراندازی داشتند مستندسازی شده و بعد سراغ افراد بروند و سلاح‌ها جمع شود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول