اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مردم رعایت کنند زمستان را بدون قطعی گاز پشت سر می‎‌گذاریم

مدیر عامل شرکت گاز البرز گفت: برای عبور از فصل سرما و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی همه بخش‌های مصرف کننده گاز اعم از خانگی، صنعتی و کشاورزی باید الگوی مصرف مناسب را رعایت کنند.

مردم رعایت کنند زمستان را بدون قطعی گاز پشت سر می‎‌گذاریم

حسین تقی نژاد، مدیر عامل شرکت گاز البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: وظیفه همه مردم این است که در تمام فصول سال بویژه فصل سرما  از این نعمت خدا دادی به شکل صحیح حفظ و حراست کنند تا علاوه بر پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی، زمینه بهره‌مندی نسل‌های بعدی هم از این انرژی فراهم شود.

مدیر عامل شرکت گاز البرز با اشاره به اینکه صرفه جویی به معنای درست مصرف کردن است، اظهار کرد: خواهش ما از هم استانی‌های عزیز این است که همچون گذشته به ماکمک کنند و با کاهش مصرف گاز  و با پوشش مناسب و پایین آوردن یک یا دو درجه از دمای هوای اتاق پیک مصرف را نیز در زمستان به خوبی طی کنیم.

این مقام مسؤول بیان کرد: رعایت نکات ایمنی که تضمین مصرف بهینه و ایمنی منازل در استفاده از گاز است را نیز باید جدی بگیریم ودر هنگام نصب و استفاده از وسایل گرمایشی گاز سوز به ایمنی شیلنگ گاز، دودکش بخاری و محل استقرار آن توجه لازم را داشته باشیم تا هم از خطرات ممکن جلوگیری شود و هم از گرمایش لازم و مناسب  به ازای میزان گاز مصرفی بهرمند شویم.

تقی نژاد با تاکید بر رعایت مصرف بهینه گاز از سوی ادارات و سازمان‌های مستقر در استان، ادامه داد: ما ضرورت رعایت دمای 21 درجه در این مکان‌ها را اعلام کرده ایم و کار کنان دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانند با پوشش مناسب و استفاده از لباس گرم درفصل زمستان کمک شایانی به این مهم داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای عبور از فصل سرما و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی همه بخش‌های مصرف کننده گاز اعم از خانگی، صنعتی و کشاورزی باید الگوی مصرف مناسب را رعایت کنند.

تقی نژاد با اشاره به اینکه اکنون میزان مصرف گاز در در کشور ما چند برابر کشور های در حال توسعه و پیشرفته جهانی است گفت: ما باید با آموزش، فرهنگ سازی و تامین زیر ساخت های مناسب در کاهش این میزان مصرف گاز تلاش کنیم.

وی یادآور شد: اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا لازم است مردم بیشتر وقتشان  را در منازل خود سپری کنند و همین امر می‌تواند موجب تشدید مصرف گاز شود پس ضروری است در این ایام به هم کمک کنیم تا ضمن مقابله با این بیماری منحوس زمینه بهره مندی هرچه بیشتر این نعمت الهی را برای همه استانی‌های خود فراهم کنیم .

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول