اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیاده‌روی «اقتدار بسیج» در پردیس به یاد شهید سلیمانی

پیاده‌روی بسیجیان گردان امام حسین(ع) شهرستان پردیس به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

پیاده‌روی «اقتدار بسیج» در پردیس به یاد شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ظهر شنبه طی مراسمی پیاده‌وری اقتدار بسیج با حضور ۱۵۰ نفر از بسیجیان گردان امام حسین(ع) شهرستان پردیس از محل ناحیه بسیج بومهن تا تپه شهدا آغاز و بسیجیان مسیری ۸ کیلومتری را با عشق سردار دل‌ها طی کردند.

در پایان این مراسم سرگرد محسن رحیمی جانشین فرمانده سپاه شهرستان پردیس طی سخنانی از جایگاه حاج قاسم برای جهان اسلام گفت و اظهار کرد: شهید والامقدم ما، سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز بسیجی واقعی و مرد میدان بودند.

وی گفت: ایشان در بزنگ‌های تاریخی در میدان و در قلب معرکه‌ها حضور داشته و در راه اسلام ناب محمدی(ص) قدم برمی‌داشتند، اما در عین حال ساده‌زیستی و زندگی بی‌آلایشی داشتند و در پایان به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسیدند.

بنابراین گزارش این مراسم با مداحی مداح اهل بیت(ع) ادامه یافت و پایان بخش این نشست اقامه نماز جماعت ظهر بود.

پاسدار بابک احمدی فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان پردیس در این خصوص به خبرنگار فارس، گفت: پیاده‌روی بسیجیان گردان امام حسین(ع) شهرستان پردیس به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد و این اقدام قدمی کوچک برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار دل‌ها بود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول