اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

شهید سلیمانی با شهادتش عوام‌فریبی تروریسم آمریکا را به صدا درآورد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با شهادتش تزویر و عوام­ فریبی تروریسم دولتی آمریکا را پس از سال­ها تظاهر به طرفداری از دموکراسی و حقوق بشر به صدا درآورد.

شهید سلیمانی با شهادتش عوام‌فریبی تروریسم آمریکا را به صدا درآورد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت پیروزمندانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار بزرگ امت اسلام شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بدین شرح است:

سیزدهم دی ماه یادآور یکی از تلخ‌ترین و غم­بارترین روزها برای ملت مقاوم و بصیر ایران و حق طلبان و آزادگان جهان پس از ارتحال امام خمینی «قدس الله النفسه الزکیه» در تاریخ معاصر است. در این روز، سردار بزرگ و پرافتخاری آسمانی شد که نه­ تنها فاتح همیشگی میدان‌های مبارزه با ترورسیم و افراطی­ گری دست­ پرورده‌ استکبار و صهیونیسم جهانی، که فاتح قلوب ملت بزرگ ایران و امت اسلام و آزادیخواهان و عدالت­ طلبان جهان بود.

این شخصیت کم­ نظیر و نمونه­ ی برجسته تربیت­ شدگان اسلام و مکتب امام خمینی «قدس سره ‌الشریف» در چنین روزی پاداش جهاد بی­ وقفه و خالصانه خویش را با توفیق شهادتی بزرگ به دست شقی‌ترین آحاد بشر کسب نمود و چنان که در صحنه نبرد، پیروز همواره مبارزه با استکبار و صهیونیسم و اذناب و ایادی تروریست استکبار و نظام سلطه بود، با شهادتش نیز بر آمریکای جنایتکار ضربه‌ نهایی را وارد آورد و تزویر و عوام­ فریبی تروریسم دولتی آمریکا را پس از سال­ها تظاهر به طرفداری از دموکراسی و حقوق بشر با اعتراف رئیس جمهور پلید و خبیث ایالات متحده و حمایت دیگر سیاستمداران صهیونیست بر ملا کرده و طبل‌ رسوایی مستکبرین و سلطه­ گران جهان را به صدا درآورد.

شهادت بزرگ قهرمان ملت ایران و امت اسلام، این سرشناس‌ترین و قوی‌ترین فرمانده مبارزه با تروریسم و چهره بین المللی مقاومت و اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام و قهرمان شکست استکبار که مظهر شجاعت، مقاومت، درایت، تیزهوشی،‌ فداکاری و معنویت بود هیچگاه از یادها نخواهد رفت و آمران و عاملان شهادت این اسطوره جهاد و شهادت و ولایتمداری و خدمت و معنویت، در عین این­که در برابر آن عظمت، حقیر و ناقابل‌اند، باید هر لحظه منتظر انتقام سخت امت اسلام و حق­ طلبان عالم باشند.

بدون شک بیش از هر مقام و جایگاه دنیوی، سردار محبوب ما، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بنده محبوب خداوند، و محبوب‌ترین، ‌وارسته‌ترین، شجاع‌ترین،‌ خلاق‌ترین و پرآوازه‌ترین فرمانده نظامی در گستره جهان بوده و آوازه منش اخلاقی و معنوی و اخلاص و وارستگی و شخصیت استوار،‌ پرصلابت و پرافتخار او در همه کشورهای جهان به ویژه در قلوب آزادگان آزاداندیش،‌ راست­قامتان ظلم­ ستیز و مستضعفان امیدآفرین طنین ­افکن خواهد بود و اندیشه‌ی همانندی با برترین الگوی دفاع مقدس و محبوب‌ترین فرمانده مقاومت در برابر مستکبران در بین آحاد انسانهای پاک‌طینت کشورهایی مختلف فزونی می‌یابد. مکتب شهید سلیمانی که ادامه مکتب حسینی و عاشورایی و مکتب امام خمینی (رضوان ا... تعالی علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است، پررونق‌ترین مکتب خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامی­داشت سالگرد یوم الله شهادت پیروزمندانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار بزرگ امت اسلام شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه رزمندگان و پاسداران اسلام در سراسر گیتی، به ویژه جبهه مقاومت و سپاه سرافراز انقلاب اسلامی و یکایک بسیجیان و آحاد ملت قدرشناس ایران اسلامی و خانواده معزز و مکرم آن شهید والامقام، برای آن شهید وارسته، علو درجات و همنشینی با پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و خاندان اطهر ایشان (علیهم السلام) و برای امت اسلام توفیق رهروی روزافزون راه نورانی آن شهید و پیروی از مکتب انسان‌سازش و برای همرزمان و منتقمین شهید توفیق عملی ساختن انتقام سخت از آمران و عاملان عملیات ددمنشانه و تروریستی شهادت آن عزیزان را مسئلت داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول