اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

شهید سلیمانی مالک اشتر انقلاب بود

امام جمعه ایلام گفت: امروز جامعه ما به وحدت نیاز دارد و باید نیروهای انقلاب در مبارزه با دشمن به وحدت برسند حاج قاسم مالک اشتر رهبر معظم انقلاب بود.

شهید سلیمانی مالک اشتر انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار امام جمعه ایلام در اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت این اسطوره تاریخ و همچنین شهادت آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشت: امروز جامعه ما به وحدت نیاز دارد و باید نیروهای انقلاب در مبارزه با دشمن به وحدت برسند حاج قاسم مالک اشتر و به دور از هیاهوهای حزبی، گروهی و داخلی بود.

وی افزود: شهادت واژه افتخاری است برای ملت و امروز کسانی که شهادتشان قلب‌ها را غمگین و اشک بر رخسارها جاری کرده است با شهادتشان وحدت ملی و انسجام ملی را برای کشور به ارمغان آوردند آنان که اسطوره ساز تاریخ این کشور هستند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: سلیمانی از همه عنوان‌ها و معادلات و صفات بزرگ‌تر بود و در میدان‌های نبرد حاضر و فعال بود، به طور خاص در جبهه فلسطین حاضر بود و نبردهایی که انجام می‌داد برای آن بود که به فلسطین و مجاهدین فلسطینی زندگی جدیدی عطا کند و اشغالگری صهیونیستی را از ملت فلسطین و این کشور بزداید.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار گفت: تجلیل از شهید سلیمانی منحصر به برگزاری سالگردشان نیست بلکه زنده نگه داشتن مکتب حاج‌ قاسم است که مقام معظم رهبری هم روی این معنا تأکید فرمودند و مکتب حاج‌ قاسم به عنوان مکتب معنویت، مکتب ایثار و شهادت، مکتب مردمی در عرصه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی کسی است که وقتی راهبردی از رهبری می‌گرفت منتظر نبود؛ خیلی از اوقات با موانع سختی روبرو بود بن بست شکن بود و با توکل به خدا مسیر را پیش می‌رفت و موانع را از سر راه بر می‌داشت. 

امام جمعه ایلام ادامه داد: امام خامنه‌ای از روش سلیمانی به عنوان مکتب سلیمانی نام بردند بر این اساس باید بدانیم که هر مکتبی گفتمانی دارد و هر گفتمانی یک گفتمان متقابل دارد اولین اساس گفتمان سلیمانی مقاومت و دومین پایه آن انقلاب گری است و اگر می‌خواهیم وارد مکتب سلیمانی شویم باید با گفتمان انقلاب وارد شویم.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول