اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جباری: توسعه بخش مهران در بودجه 1400 دیده شده است+فیلم و عکس

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: گازرسانی و توسعه آب‌رسانی و بهبود وضعیت راه‌های روستایی بخش مهران در بودجه 1400 دیده شده است.

جباری: توسعه بخش مهران در بودجه 1400 دیده شده است+فیلم و عکس

احمد جباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، اظهار داشت: به اتفاق فرماندار شهرستان بندرلنگه به منظور سرکشی از حوزه انتخابیه دیداری با مردم وبازدید از روستاهای بخش مهران وبررسی مسائل و مشکلات آنها را داشتیم.

 

 

وی با بیان اینکه خبرهای خوب بودجه‌ای برای مردم این منطقه داریم، افزود: آنچه که در دستور کار خود قرار دادیم برای سال آینده است چرا که بودجه‌ای که الان در مجلس تصویب می‌شود مربوط به 1400است.

نماینده مردم غرب هرمزگان درمجلس بیان داشت: ما یک کریدور شرق به غرب به نام کریدور لامرد به خمیر داریم که بخشی از آن از شهر لمزان تا مهران را در دوره قبل نمایندگی مجلس پیگیری کردم و اعتبارات این پروژه را از منابع ملی گرفتیم و احداث راه انجام شد که هم اکنون مردم از بخش مهران به سمت پاسگاه مهران و شهرستان بستک به راحتی تردد می‌کنند.

جباری با اشاره به پیش‌بینی بودجه جهت طرح آسفالت وبهسازی جاده دژگان به لمزان، گفت: مسیری به نام بهسازی لار به لامرد وجود داشت که در کمیسیون عمران یک الحاقیه آوردیم تحت عنوان مسیر بهسازی لار- لامرد- جناح - بندرخمیر که بتوانیم مسیر فرامرزان به جناح و لمزان به دژگان نیز در همین مسیر بهسازی قرار گیرد.

وی یادآور شد: در حوزه آب هم اتفاقات خوبی خواهد افتاد و همان مصوباتی که در سال گذشته انجام دادیم احداث آب شیرین کن منطقه دژگان بود که فرماندار شهرستان بندرلنگه هم پیگیری می‌کنند جلسه‌ای هم قرار است بدین منظور تشکیل شود.

دبیر کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: ماهم در کمیسیون عمران با مسؤول بسیج سازندگی کشورجلساتی داشتیم که قرار شد منابعی را در حوزه توسعه زیر ساخت عمران راه‌ها برای این سازمان در نظر بگیریم.

 نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس خاطرنشان کرد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام راحل جهاد سازندگی تشکیل شد که نقش بسزایی در توسعه عمران روستاها داشت الان بسیج سازندگی دقیقا جهاد سازندگی وقت را به ما یادآوری می‌کند ماهم در کنار مجموعه بسیج سازندگی هستیم تا ان‌شاالله این منابعی که ما در بودجه تدوین می‌کنیم به حوزه زیر ساخت توسعه عمران روستاها کمک کنیم.

وی یادآور شد: امروز بازدیدی از روستای کونه و شهر لمزان،  پدل و روستاهای دوآب داشتیم که در حاشیه این بازدیدها با شوراها و دهیاران این منطقه نشستی داشتیم که ان‌شاالله مشکلات حوزه زیرساختی این مناطق را با کمک سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: گازرسانی به بخش مهران در دستور کار است و آنچه در دستور کار چهار ساله ما می‌باشد توسعه آب‌رسانی، گاز رسانی و حوزه راه‌ها است که امیدواریم با یاری خداوند یکی پس از دیگری با گرفتن ردیف‌های خاص اعتباری این اقدامات انجام شود.

احمد شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: امروز توفیق حاصل شد به همراه نماینده مردم غرب هرمزگان در خدمت مردم منطقه مهران باشیم که در ابتدا دیدار چهره به چهره با مردم شهر لمزان در محل مسجد جامع این شهر داشتیم. 

وی افزود: چهار اولویت مقام عالی وزارت و استاندار هرمزگان برای ما فرمانداران مشخص کردند که ان‌شاالله تا پایان دولت باید در کل شهرستان‌ها انجام شود که مهمترین موضوع بحث امنیت است.

فرماندار شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: جلسه‌ای را با حضورسردار جعفری فرماندهی انتظامی هرمزگان و فرماندهی انتظامی شهرستان بندرلنگه در محل منطقه انتظامی این شهرستان جهت جانمایی فرماندهی انتظامی بخش مهران با هدف تامین امنیت این منطقه داشتیم.

وی ادامه داد: امروز نیز به همراه نماینده مردم غرب هرمزگان از محل احداث پاسگاه انتظامی که هم خود نیروی انتظامی پیگیر هستند و هم قرار است که خیرین پای کار بیایند و هم قولی که نماینده محترم دادند در بحث بودجه تامین اعتبار کمک کنند بازدیدی داشتیم.

رئیس شورای اداری شهرستان بندرلنگه گفت: دومین بحث مورد تاکید دولت ومسؤولان ارشد استانی، معیشت مردم بود که دربازدیدهای میدانی که از سطح شهرستان داشتیم هیچ نوع کمبود کالای اساسی نبود و روغن، برنج و مرغ و دیگر کالاهای اساسی به اندازه کافی موجود است و با نظارت توزیع خواهد شد.

شیبانی یادآور شد: اولویت آخر ما در وزارت کشور بحث انتخابات است و ان‌شاالله دوتا انتخابات در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهیم کرد انتخابات شورای شهرو روستا و انتخابات ریاست جمهوری. من همین جا از همه کسانی که قصد ثبت نام در شورای شهر و روستا دارند تقاضا دارم آمادگی جهت ثبت نام داشته باشند واخبار مربوط به انتخابات را از سوی وزارت کشور واطلاعیه‌های این وزارتخانه دنبال کنند.

 وی گفـت: ان‌شاالله همانطور که در طول چهل سال پیروزی انقلاب همیشه مردم پای صندوق رای بودند و حضور پرشکوه داشتند انتخابات ۱۴۰۰ هم با حضورشان یک مشت محکم به دهان دشمنان بزنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرلنگه با اشاره به بازدید خود از بخش مهران به اتفاق نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس، خاطرنشان کرد: مهمترین مشکلی که در بخش مهران داریم بحث آب رسانی به منطقه دوآب  است که پیگیری شد که همکاران در آب و فاضلاب کشور و جهادگران بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت وآبادانی دست به کار خواهند شد و بخشی دیگر نیز خیرین کمک خواهند کرد.

شیبانی بیان داشت:  بخشی از لوله کشی روستاهای مورد نظر بخش مهران که خط انتقالی آن به طول هشت کیلومترمی‌باشد، نماینده مردم غرب هرمزگان از طریق وزارت نیرو پیگیری خواهند کرد که امیدواریم این معضل مردم حل شود و ان‌شاالله در دهه مبارکه فجر چیزی در حدود شصت پروژه بالغ بر هفتاد میلیارد به عنوان هدیه دولت به مردم شهرستان بندرلنگه افتتاح خواهد شد.


انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول