اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

شهید سلیمانی می گفت در جبهه مستضعفان علیه مستکبران باشیم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: سردار سلیمانی بجای اختلاف قومی، مذهبی و جریانی می گفت که بیایید همگی در جبهه مستضعفان و علیه مستکبران باشیم در این شرایط است که حتی مسیحی ها و دیگران نیز بدون توجه به آیین آن ها به دلیل مظلوم واقع شدن در جبهه مستضعفان قرار می گیرند.

شهید سلیمانی می گفت در جبهه مستضعفان علیه مستکبران باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در همایش بین المللی "مقاومت و جهان آینده، کنش گری فعال یا منفعل" که به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سرداران محور مقاومت بصورت وبینار برگزار شد اظهار داشت: حضرت محمد (ص) که انبیا گذشته همه از آمدن چنین پیامبری خبر داده بودند، عصاره همه انبیا است، در غدیر خم، عصاره آموزه های ایشان به امام علی (ع) سپرده  و سلسله امامت پایه گذاری شد و در محافل مختلف نیز چشم انداز آینده جهان اسلام را ریل گذاری کرد 

وی ادامه داد: خداوند، خود را ولی مسیر ایمان مومنان معرفی می کند، اگر امیرمومنان(ع) و ائمه اطهار ولی خدا هستند، در واقع مجری ولایت خدا هستند، یک نفر انسان در زمین نیست که وابستگی به ولی نداشته باشد، اما، ولی ها تفاوت دارد، حتی کافران نیز اولیا  دارند، انسان ها  در زمین در دو حالت قرار دارند یا با خدا هماهنگ هستند و یا با غیر خدا هماهنگ اند.

وی افزود: سردار سلیمانی هم همین نگاه را داشت و  هر کجا می رفت نمی گفت آیین یا دین شما چیست و همین که می دید به آن ها از طرف ظالمان، ظلم شده است، حمایت می کرد و این همان نگاه مقاومتی است.

آیت الله عابدینی اظهار داشت: سردار سلیمانی بجای اختلاف قومی، مذهبی و جریانی می گفت که  بیایید همگی در جبهه مستضعفان و علیه مستکبران باشیم در این شرایط است که حتی مسیحی ها و دیگران نیز بدون توجه به آیین آن ها به دلیل مظلوم واقع شدن در جبهه مستضعفان قرار می گیرند.

وی افزود: علاقمندان به مقاومت و ظهور منجی بشریت آگاه باشند که در مقاومت فعال حتی زنان هم الگو دارند که حضرت زهرا(س) است.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: خداوند مقاومت فعال را تشویق می کند، به همین دلیل است که شهید سلیمانی تشویق می شود چرا که در دل او فرشته ها امید می دهند در حالی که بقیه ناامید هستند او امیدوار است، حضرت امام نیز در پاریس چنین بود.

وی افزود: کسانی که فعال نیستند و نمی خواهند فعال باشند، قرآن دعوت به فعال شدن آن ها می کند و حتی چرایی عدم فعال بودن را مطرح می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول