اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

شهید سلیمانی عالی‌ترین شخصیت تراز مکتب امام حسین(ع) بود

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سردار سپهبد قاسم سلیمانی در زمان حیات و شهادتش اقتدار و عزت آفرید گفت: شهید قاسم سلیمانی عالی‌ترین شخصیت تراز مکتب امام حسین(ع) بود.

شهید سلیمانی عالی‌ترین شخصیت تراز مکتب امام حسین(ع) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی وی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی عصاره فضائل تمام مدیریت‌ها و فرماندهی‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی و دیگر حوزه‌ها بود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، آخرت‌گرایی و معاداندیشی را از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: این شهید، یاران و رزمندگان را به آخرت‌گرایی توجه می‌داد.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی خود را ملزم به اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانست گفت: حاج قاسم مردم عمل بود و ارادت وافری به اهل بیت(ع) داشت، پایبند به تکالیف شرعی و تکلیف‌گرا بود.

رزمجو، شهید قاسم سلیمانی را عالی‌ترین شخصیت تراز مکتب امام حسین(ع) دانست و خاطر نشان کرد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی در زمان حیات و شهادتش اقتدار و عزت آفرید و عالی‌ترین شخصیت تراز مکتب امام حسین(ع) بود.

در این آیین سردار مقدسی عضو گروه مشاوران فرماندهی سپاه قدس هم به نقش سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در  مقابله با تروریست‌ها در منطقه و در خصوص سیره، رفتار و شخصیت این سردار بزرگ سخنانی بیان کرد.

این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان پیشکسوت، فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر، استاندار و بسیجیان با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  برگزار شد از خانواده شهید محمد احمدی‌جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول