اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه راه‌های جنوب فارس

با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های خنج، لارستان، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان در جهت توسعه و تکمیل راه‌های جنوب فارس اختصاص یافت.

اعتبار  ۳۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه راه‌های جنوب فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، حسین حسین‌زاده در یک نشست خبری با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری‌های پیاپی، مکاتبات و جلسات صورت گرفته از ابتدای شروع مجلس یازدهم و با همکاری مسئولان محلی، استانی و کشوری، این پروژه مهم در نهایت در تاریخ  هشت دی ماه ۱۳۹۹ در جلسه مشترک با مدیرعامل بانک ملی ایران و در ادامه جلسه مشترک با مجمع نمایندگان فارس با وزیر راه، از محل ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، اعتباری بالغ ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان در جهت احداث و تکمیل بزرگراه و آزادراه جهرم-لار-بندرعباس و ۱۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل تونل شهدای خلیج فارس(بالنگستان) اختصاص یافت‌.

 نماینده مردم شهرستان‌های خنج، لارستان، گراش و اوز در ادامه افزود:  این مهم با همراهی مشترک نماینده مردم جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و معاونین، استاندار فارس و معاونت عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و مسئولان محلی، استانی و کشوری به سر انجام رسید و برگ زرین دیگری در خطه قهرمان‌پرور جنوب فارس در راستای توسعه راه که مقدمه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی منطقه است برداشته شد.

گفتنی است که بزرگراه و آزاد راه جهرم_لار-بندر عباس و تونل شهدای خلیج فارس یکی از مسیرهای پرتردد و پرخطر که سالانه تعداد زیادی از هم وطن در این مسیر ها از دست می دادیم.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول