اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سد خائیز تنگستان امسال افتتاح می‌شود/ پیشرفت ۳۲ درصدی سد دالکی

استاندار بوشهر گفت: با شرایط خاص کشور امسال برای سد پاییز ۳۰ میلیارد تومان مازاد بر اعتبار سفر رئیس‌جمهوری جذب شد و امسال نیز افتتاح می‌‏شود.

سد خائیز تنگستان امسال افتتاح می‌شود/ پیشرفت ۳۲ درصدی سد دالکی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در تشریح آخرین وضعیت سدهای خائیز و دالکی استان بوشهر اظهار داشت: با شرایط خاص کشور امسال برای سد پاییز ۳۰ میلیارد تومان مازاد بر اعتبار سفر رئیس‌جمهوری جذب شد و امسال نیز افتتاح می‌‏شود.

استاندار بوشهر گفت: برای سد دالکی نیز ۲۵ میلیارد تومان از اعتبار پروژه‌‏های اولویت‎دار اخذ شد که در اعتبارات بوشهر نشان داده نمی‎شود.

وی افزود: این سد را با ۸ درصد پیشرفت تحویل گرفتم و اکنون پیشرفت آن ۳۲ درصد است و دنبال اعتباری هستیم که در صورت تحقق سال آینده این سد به میزان ۱۲۰ میلیون مترمکعب آبگیری خواهد داشت.

گراوند تصریح کرد: در دوهفته گذشته نیز ۲۵ میلیارد تومان اعتبار از خزانه برای منابع طبیعی استان بوشهر مازاد بر سهم، گرفته شد تا برای پروژه‏‌های مطالعاتی این استان در حوزه منابع طبیعی هزینه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول