اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

زیرساخت‌های ورزشی در بخش پاتاوه فراهم شود

مدیر ورزش و جوانان شهرستان دنا با اشاره به استقرار نمایندگی ورزش و جوانان در بخش پاتاوه گفت: زیرساخت‌های ورزشی در بخش پاتاوه بایدفراهم شود.

زیرساخت‌های ورزشی در بخش پاتاوه فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، با پیگیری‌های متعدد مردم بخش پاتاوه، امام جمعه ،بخشدار و شورای شهر پاتاوه جهت شروع به کار مجدد نمایندگی مردم شهر و بخش پاتاوه امروز مسؤول نمایندگی ورزش و جوانان بخش پاتاوه معرفی شد.

به گزارش فارس،علوی مدیر کل ورزش و جوانان،  نعمت‌الله بهشتی روی را  به عنوان مسؤول نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهر و بخش پاتاوه معرفی نمود.

نظری مدیر ورزش و جوانان دنا ضمن تسلیت یکمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: پاتاوه دارای ظرفیت‌های بالای در زمینه ورزش در رشته‌های والیبال، بسکتبال و رزمی و دیگر رشته‌ها می باشد که اگر این استعدادها از سوی مسئولین حمایت شوند قطعا باعث افتخار آفرینی در سطح استان و کشور خواهند بود که امیدواریم با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم این جوانان هر چه سریعتر مورد حمایت قرار گیرند تا علاقمند با انگیزه بسیار بالا به فعالیت های ورزشی خود مشغول شوند.

نظری بیان داشت: علوی مدیرکل ورزش وجوانان  استان و امام جمعه و بخشدار بخش پاتاوه، شهردار و شورای اسلامی شهر پاتاوه تلاش زیادی برای راه‌اندازی نمایندگی ورزش و جوانان شهر پاتاوه انجام دادند.

امام جمعه پاتاوه ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت بزرگ مرد عالم ربانی حضرت آیت الله مصباح یزدی وشهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: ورزش فقط برای جوانان نیست، بلکه میانسالان هم بسیار به ورزش احتیاج دارند، بیکاری منشاء تمام فسادها است لذا کسانی که به ورزش روی می‌آورند از فسادهای اجتماعی دور خواهند شد حال که این نمایندگی به بخش پاتاوه آمده است باید مسئولین بخش پاتاوه، بخشدار،شهردار و شورای شهر پاتاوه همکاری‌های لازم را با این نمایندگی جهت ارتقاء ورزشکاران انجام دهند.

قائمی بخشدار پاتاوه گفت: اگه به فلسفه وجودی یک نهاد وسازمان آشنایی نداشته باشیم با مشکلات زیادی روبه رو خواهیم شد و قبل از ایجاد یک نهاد باید بسترهای لازم و مشکلات آن نهاد مورد بررسی قرار گیرد، پس ما نباید فقط بسنده کنیم به  استقرار نمایندگی  ورزش وجوانان در بخش پاتاوه و ما مسئولین بخش پاتاوه  باید بیاییم با حمایت قاطع از این نمایندگی حمایت خود را از  نوجوانان و جوانان آینده این بخش انجام دهیم چرا که اگر از سوی ما کاهلی صورت گیرد قطعا باعث خواهد شد نوجوانان وجوانان ما  به آسیب های مختلف  اجتماعی گر فتار شوند که عواقبش گریبان گیر تمامی خانواده ها خواهد شد.

این مسئول اظهار داشت: در بخش پاتاوه  بسیاری از ورزشکاران فاقد امکانات اولیه ورزشی هستند و در برخی روستاها سالن‌های ورزشی بسیار خوبی ساخته شده است که متاسفانه به دلیل نبودن تجهیزات سالیان سال است که راکد مانده است.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول