اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اقدامات خیرین در قم الگویی برای کل کشور است

استاندار قم اقدامات خیّرین را در این استان الگویی برای سراسر کشور معرفی و تصریح کرد: ما همواره مدیون زحمات و تلاش های خیّرین هستیم.

اقدامات خیرین در قم الگویی برای کل کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که امروز در آیین رونمایی از 1600 کپسول و مانومتر اهدایی خیّرین سلامت استان قم به جمعیت هلال احمر سخن می گفت با اشاره به اهمیت کار خیّران در جامعه گفت: ارزش کار خیّرین سبب شد تا شخصا در این جلسه حضور یابم و به آنان عرض ادب و ارادت کنم.

وی در ادامه به بحران عالَمگیر و فراگیر کرونا در جهان و شدت این بیماری در استان قم توجه داد و بیان کرد: تجربه مدیریت بحران کرونا نشان داد موفقیت در این مسیر جز با همراهی مردم و خیّرین بویژه بدون کمک های مؤمنانه و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ممکن نبود.

استاندار قم افزود: البته در این راه، عوامل مختلفی مانند رهنمودها و تأکیدهای مقام معظم رهبری در الزام آور دانستن مصوّبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، تلاش بی وقفه کادر درمان در جبهه سلامت و همچنین عنایت همه مراجع، علما و بزرگان دست به دست هم داد تا تجربه این مدیریت بحران با موفقیت دنبال شود، اما باید اذعان داشت که اگر رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم فهیم و آگاه ما صورت نمی گرفت، نمی توانستیم در مسیر مهار این بیماری موفق باشیم.

سرمست اضافه کرد: می توان گفت در برابر کووید19 به وضعیت مطلوب و تحت کنترل رسیده ایم، اگرچه عزیزان زیادی را هم از دست دادیم و این امر دردناک و نارحت کننده است.

وی ادامه داد: خاصیت و ماهیت این بیماری همه گیر، غیرقابل پیش بینی بودن آن است و بر این اساس، تجربه موج های گذشته این بیماری به ما می گوید هر زمان غفلت کنیم و سست شویم، امواج بعدی کرونا در راه خواهد بود.

استاندار قم با تصریح بر این که از همه انتظار داریم کما فی السابق یاریگر مدیریت استان در مبارزه با کرونا باشند خاطر نشان کرد: ما مدیون اقدامات خیّرین و زحمات آنان هستیم و امروز مردم قم می توانند با افتخار اعلام کنند که در اقدامات خیّرانه برای مهار این بیماری پیشتاز بوده اند و می توانند الگویی برای کل کشور باشند.

وی با اشاره به این که انگیزه های خیراندیشی در میان مردم قم مشهود است بیان کرد: بنده از همان آغاز خدمت در استان قم سعی کردم تا از این ظرفیت ها و انگیزه ها استفاده کنم و بر همین اساس، 5 کمیته و کارگروه برای هم افزایی این اقدامات بویژه برای جلب کمک های مردمی و حمایت از اقشار آسیب پذیر تشکیل شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول