اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

محفل انس با قرآن به یاد شهید سلیمانی و مرحوم آیت‌الله مصباح در سیریک برگزار شد

هم‌زمان با نخستین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی محفل انس با قرآن در محل آموزش و پرورش شهرستان سیریک برگزار شد.

محفل انس با قرآن به یاد شهید سلیمانی و مرحوم آیت‌الله مصباح در سیریک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک،‌‌‌ صبح امروز با حضور مسؤولان شهرستانی و کارمندان اداره آموزش و پرورش سیریک، محفل انس با قرآن به یاد شهید سلیمانی و مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی در محل آموزش و پرورش سیریک برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در این آئین اظهار داشت: قرآن کریم برای مؤمنان شفا و رحمت است و صفحه دل را از انواع گناهان و آلودگی‌ها پاک می‌کند و سعادت واقعی را به روح انسان می‌بخشد.

وی با اشاره به تاکید سردار سلیمانی در باب احترام به والدین توسط جوانان، افزود: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن کریم تعمیق تفکر، تدبر و انس نسل جوان با قرآن و آموزه‌های قرآنی و مصونیت‌بخشی‌ جوانان و نوجوانان عزیز با بهره‌گیری از معارف قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام است.

امام جمعه شهرستان سیریک تصریح کرد: این محافل مجالی است برای ادامه مسیر نورانی شهدا و آرمان‌های بلند آنان که جان عزیز خود را در آن راه فدا کردند و امید است عموم مردم در زندگی خود از سیره و رفتار و گفتار شهدا سرمشق بگیرند.

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول