اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

کرونا مجری مشهور را راهی بیمارستان کرد

«لری کینگ» مشهورترین مجری و چهره تلویزیونی سالخورده جهان با ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شد.

کرونا مجری مشهور را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «لری کینگ» مجری ۸۷ ساله تلویزیون آمریکا در بخش مراقبت‌های یکی از بیمارستان‌های لس آنجلس بستری شد.

این گزارش حاکی از آن است که مجری قدیمی ۸۷ ساله تلویزیون در بخش ایزوله (انفرادی) بستری است و قادر به ملاقات با همسر ۲۳ ساله خود «شاون کینگ» (که در سال ۲۰۱۹ روند طلاق از او آغاز شده است) یا سایر اعضای خانواده نیست.

کینگ در سال ۲۰۱۹ به دلیل درد قفسه سینه در بیمارستان بستری شد و تحت عمل جراحی جریان خون قرار گرفت. وی در گذشته از یک حمله قلبی و سکته مغزی جان سالم به در برده است. در سال ۲۰۲۰، کینگ پسرش «اندی» در اثر سکته قلبی و دخترش «چایا»، در اثر سرطان ریه را به فاصله چند هفته از دست داد.

کینگ در دهه ۱۹۷۰ با برنامه رادیویی «The Larry King Show» که از سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۴ اجرا می شد به چهره ای محبوب تبدیل شد و سپس از سال ۱۹۸۵ تا ۲۰۱۰ برنامه معروف و پربیننده لری کینگ به صورت زنده از CNN پخش می شد. «محمود احمدی نژاد» رئیس جمهور وقت کشورمان نیز در سال ۲۰۰۹ در همین برنامه مهمان لری کینگ بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول