اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پارکورهای دهدشتی در انتظار تحقق وعده‌های عصر جدید+فیلم

وعده کمک به تیم پارکور دهدشت در عصر جدید با گذشت قریب به دو سال همچنان در انتظار عملی شدن است.

پارکورهای دهدشتی در انتظار تحقق وعده‌های عصر جدید+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فروردیمن سال گذشته در قسمت هجدهم برنامه عصر جدید پسران پارکور دهدشتی مهمان این برنامه بودند تا با اجرای نمایش مبارزه با اعتیاد توانمندی و استعداد خود را هنرمندانه به نمایش بگذارند.

از آنجایی که عصر جدید به دیده شدن افراد با استعداد و الگو شدن انها کمک می‌کند جوانان دهدشتی از این فرصت استفاده کردند تا نگاه مسوولان و اسپانسرها را به خود جلب کنند.

پس از اجرای پسران پارکور به عنوان گروه هفتم در برنامه عصر جدید داوران هم انتخاب شعار خوب و کار بشر دوستانه،همت و خودجوش بودن این جوانان در کنار اجرای خوب را دلیل رای های مثبت خود عنوان کردند.

در آن برنامه امین حیایی یکی از داوران گفت: پیام شما جذاب و زیباست و کاری که دارید انجام می دهید بشر دوستانه است و رای من هم مثبت است که در ادامه قول همکاری در تهیه باشگاه با این جوانان را هم داد.

 احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید نیز با بیان اینکه هیچ بستری و امکاناتی در آن شهر برای این رشته ورزشی و رشته هایی از این دست نیست گفت:جای شما می توانم فریاد بزنم،این جوانان به معنای واقعی کلمه خود جوش هستند و با انگیزه های شخصی دارند تلاش می کنند.

 

 

حالا با گذشت بیش از یک سال از اجرای برنامه، وعده کمک به این جوانان هنوز در عمل محقف نشده و حمایت از انها در گفتار مانده است. 

با وجود فراهم نبودن بستر مناسب برای تمرین جوانان پارکور دهدشتی در خیابان‌ها،  پارک‌ها و در سرما و گرما کار خود را شروع کردند.

این گروه توانستند در بستر فعالیت خود با آسیب‌های اجتماعی مبارزه کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول