اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ورزشکار خرمشهری مدال‌های خود را به موزه دفاع مقدس اهدا کرد

«مهدی هاموری» فوتبالیست و عضو تیم ملی ناشنوایان و کم‌شنوایان کشور در آئینی مدال‌های خود را به موزه دفاع مقدس خرمشهر اهدا کرد.

ورزشکار خرمشهری مدال‌های خود را به موزه دفاع مقدس اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، همزمان با ایام شهادت سپهبد، حاج قاسم سلیمانی، «مهدی هاموری» فوتبالیست و عضو تیم ملی ناشنوایان و کم‌شنوایان کشور در آئینی مدال‌های خود را به موزه دفاع مقدس خرمشهر اهدا کرد. 

هاموری تنها فوتبالیست خوزستانی است که عضو تیم ملی فوتبال ناشنوایان و کم‌شنوایان کشور است؛ وی مدال‌های طلای سال ۲۰۱۵ آسیا و اقیانوسیه و مدال برنز این مسابقات در سال ۲۰۱۸ را به همراه کفش و لباس ورزشی‌، کاپ ورزشی و تندیسی از سردار دلها را به باغ موزه خرمشهر تقدیم کرد. 

این ورزشکار خرمشهری در رابطه با این اقدام خود، اظهار کرد: اهدای مدال به موزه دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت سردار دلها یک حرکت دلی بود که به عشق شهدا صورت گرفت. 

هاموری عنوان کرد: در مدت حضورم در تیم ملی کشور، ایران در بازی‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ بعد از هشت سال مدال طلا را کسب کردم و دومین گلزن آسیا شدم و در جام جهانی ۲۰۱۶ که در ایتالیا و همچنین در المپیک ناشنوایان که در کشور ترکیه، مقام هشتم را کسب کردم.

به گزارش فارس، مهدی هاموری 29 ساله است و از سال 94 که به عضویت تیم ملی درآمد در 21 بازی ملی، 11 گل به ثمر رساند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول