اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

تاکید «فالح الفیاض» بر ضرورت قصاص کلیه عاملان ترور فرماندهان مقاومت

رئیس سازمان الحشد الشعبی خواستار قصاص کلیه عاملان ترور حاج‌قاسم و ابومهدی شد.

تاکید «فالح الفیاض» بر ضرورت قصاص کلیه عاملان ترور فرماندهان مقاومت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق، امروز همزمان با راهپیمایی میلیونی در سالروز شهادت فرماندهان مقاومت، در میدان التحریر بغداد و در جمع معترضان عراقی به تداوم حضور نظامیان آمریکایی در خاک کشورشان، حاضر شد و سخنرانی کرد.

وی تصریح کرد که تظاهرات میلیونی امروز پاسخ و انتقام خون فرماندهان شهید است . ما به شهدای خود وفاداریم بر ضرورت قصاص تمام کسانی که در جنایت ترور فرماندهان پیروزی دست داشتند، تاکید داریم.

رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق افزود: با عزت و حاکمیت از کلیه حقوق و منافع خود محافظت خواهیم می‌کنیم. فتنه‌انگیری، طائفه‌گری مذهبی و قومی‌‌گرایی موجب عقب رفت عراق طی دهه‌های گذشته شد.  مردم طرفدار الحشد الشعبی، از خود این سازمان وسیع‌ترند و ما به‌واسطه شما با هرکس که فرزندان این ملت را هدف قرار می‌دهد مقابله می‌کنیم. وحدت عراق راز قدرت آن است و من از شما می‌خواهم که زیر لوای وطن و مرجعیت بمانید.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت که شتاب سازشکاران برای عادی‌سازی روابط [با رژیم صهیونیستی] نتیجه ضعف آنان است.

این در حالی است که لحظاتی پیش، تظاهرات گسترده خیل عظیمی از مردم عراق که از بامداد امروز خود را به میدان التحریر بغداد رسانده بودند تا در مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شرکت کنند، آغاز شد.

میدان التحریر در پایتخت عراق از صبح امروز (یکشنبه - سوم ژانویه) برای برگزاری تظاهرات بزرگ «شهادت و حاکمیت» در نخستین سالروز شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق و سایر همرزمانشان آماده شده بود و شاهد ورود اقشار مختلف مردم عراق از بغداد و سایر شهرها بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول