اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهید ستاری ابداعات زیادی در حوزه ساخت هواپیما داشت

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اقدامات و ابداعات شهید ستاری در علمیات والفجر هشت موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد.

شهید ستاری ابداعات زیادی در حوزه ساخت هواپیما داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ظهر امروز در مراسم بیست و ششمین سالگرد شهادت شهید منصور ستاری فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش بر سر مزار این شهید در بهشت زهرا(س) اظهار کرد:  از مهم‌ترین ویژگی های شهید ستاری توانمندی بالا در پیاده‌سازی طرح ها و ایده‌های جدید بود که موفقیت‌های بسیار زیادی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال داشت.

وی با اشاره به ابداعات و نوآوری‌های شهید ستاری در حوزه ساخت هواپیما و قطعات آن، گفت: اعتماد به نفس بالا، قدرت بالای پیاده سازی تصورات ذهنی و استفاده درست از منابع و نیروی انسانی از دیگر شاخصه‌های این شهید بزرگوار بود.

فرزند شهید ستاری ادامه داد: شهید ستاری در علمیات والفجر هشت از مهم‌ترین اقداماتی که داشت، استفاده درست از منابع و نیروی انسانی همچنین نوآوری‌ها بود که موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد. 

ستاری در پایان ضمن تشکر از فرماندهان ارتش به ویژه نیروی هوایی برای برگزاری مراسم بزرگداشت شهید منصور ستاری، خاطرنشان کرد: اینکه هنوز هم پس از ۲۶ سال یاد و خاطره شهید ستاری و همرزمانش فراموش نشده است نشان از توجه بالای مسؤولان نظام کشور به جایگاه شامخ شهیدان است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول