اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

واریز بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به حساب دهیاری‌های آذربایجان‌شرقی

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به تخصیص منابع مادی از سوی دولت به حساب دهیاری‌ها از واریز بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به دهیاری‌های استان از شهریور ۹۲ تاکنون خبر داد.

واریز بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به حساب دهیاری‌های آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تقی کرمی در جلسه توزیع اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و اعتبارات عشایری شهرستان میانه، اظهار داشت: در سال گذشته ۲ هزار و ۵۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان واریز شد که سهم شهرستان میانه بیش از ۶۷۰ میلیارد تومان بود و باید گفت میزان تخصیص نقدی که به دستگاه‌های کل استان واریز شده کمتر از منابع واریزی به دهیاری‌های استان است. 

 وی، سهم شهرستان میانه از اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری را ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود:  این مبلغ باید بنا بر ارزش پولی در اسرع وقت هزینه شود. 
 
کرمی، آب انباشته در قواق عمولر را بستری برای تولید از سوی عشایران منطقه خواند و تاکید کرد:  کاشت گیاهان دارویی در این منطقه یکی از اهداف جدی منابع طبیعی است. 
 
 وی، همراهی و همگامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان را سبب پیشبرد امور شهرستان ذکر کرد و خواستار جذب حداکثری تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان شد.
  
مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی همچنین به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان و فرماندار میانه از چند پروژه روستایی این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/60001
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول