اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نیروی هوایی ارتش برای مقابله با هر گونه تهدید دشمنان آمادگی دارد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: همیشه برای پاسخ دادن به انواع تهدیدهای دشمنان آماده هستیم.

نیروی هوایی ارتش برای مقابله با هر گونه تهدید دشمنان آمادگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ظهر امروز در مراسم بیست و ششمین سالگرد شهادت شهید منصور ستاری فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش بر سر مزار این شهید در بهشت زهرا(س) اظهار کرد: شهید ستاری در دوران دفاع مقدس طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های بسیار خوب تاکتیکی و تکنیکی به کار می‌برد چنانکه ایده‌های راهبردی این شهید عزیز باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد.

وی با اشاره به اقدامات شهید ستاری در عملیات والفجر هشت که موجب پیروزی شد، گفت: شهید ستاری پس از پایان جنگ تحمیلی نیز در بخش‌های مدیریتی دارای تفکرات بسیار بزرگ و راهبردی بود که موجب ایجاد زیرساخت‌های خوبی در نیروی هوایی شد و موفقیت‌ها و دستاوردهای ارزنده امروز این نیرو را به ارمغان آورد. 

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه تفکرات راهبردی شهید ستاری امروز در دستاوردهای نیروی هوایی مشهود است، تصریح کرد: ساخت هواپیما و قطعات پیشرفته آن همچنین تجهیزات پیشرفته هوایی امروز در نیروی هوایی حاصل دسترنج شهید ستاری است. 

نصیرزاده در ادامه با اشاره به اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلام ایران انس و مراوده خاصی داشت، بیان کرد: خلبانان نیروی هوایی ارتش قول داده‌اند که مسیر حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند و از خون پاک این شهید بزرگ هرگز نخواهند گذشت. 

وی با اشاره به برخی تحرکات نظامی در منطقه، گفت: نیروی هوایی توجهی به تحرکات مقطعی دشمنان ندارد و همیشه آماده پاسخ دادن به هر گونه تهدید و جسارت دشمنان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با اشاره به سرکشی‌های انجام گرفته و ارزیابی‌های انجام شده، تأکید کرد: همه خلبانان شجاع و مقتدر نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی برای هرگونه تهدید و گستاخی دشمنان هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول