اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فاصله کوتاه بازی‌ها تیم‌ها را به دردسر انداخته است

مربی شهر خودرو گفت: اگر فاصله بازی‌ها رعایت شود و درست برنامه ریزی کنند هیچ تیمی لطمه نمی‌خورد نواقص‌ سبب می‌شود بازیکنان در رفت‌وآمدها اذیت شوند.

فاصله کوتاه بازی‌ها تیم‌ها را به دردسر انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم شهرخودرو و سایپا اظهار کرد: بازی با سایپا مانند همه بازی‌های دیگر برای ما سه امتیاز دارد به شرط اینکه شرایط خوب روحی و روانی‌مان را مانند بازی قبل با تراکتور که می‌توانستیم پیروز شویم، را داشته باشیم .

مربی شهرخودرو با بیان اینکه در مشهد شرایط بهتری از نظر میزبانی داریم، افزود: تیم ما به یک برد خوبی نیاز دارد به ویژه در این شرایطی که در جدول لیگ برتر داریم، امیدوارم بازیکنان نکات و نقاط ضعف تیم سایپا را  که کادر فنی به آنها گوشزد کرده است در بازی فردا پیاده کنند و پیروز میدان باشیم.

وی درخصوص مصدومان و محرومین این تیم در بازی فردا تصریح کرد: تمام بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند، محروم و مصدومی برای بازی فردا نداریم، صادق صادقی تنها محروممان بود که فردا  به بازی می‌رسد امیدوارم فردا شانس گل‌زنی با بچه‌ها یار باشد.

نوازی درخصوص فاصله کوتاه بازی‌ها و تاثیر آن بر کیفیت بازی بازیکنان گفت: بعد از بازی تیم با تراکتور سازی یک ریکاوری بعد تمرین داشتیم و یک روز هم استراحت داشتند که از نظر تغذیه خودشان را به بازی برسانند اما زمان تمرین مناسبی نداشتیم ، اگر فاصله بازی‌ها رعایت شود و درست برنامه ریزی کنند هیچ تیمی لطمه نمی‌خورد نواقص‌ها سبب می‌شود در رفت‌وآمدها اذیت شوند، فاصله بازی‌ها ۶روز شود تیم‌ها شرایط ایده‌آلی خواهند داشت.

گفتنی است؛ سرمربی تیم سایپا به نشست خبری نرسید.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول