اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شهید سلیمانی نمادی از تمدن نوین اسلامی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: با ویژگی‌های برجسته و بسیار گسترده حاج قاسم می‌توانیم بگوییم شهید سلیمانی نمادی از تمدن نوین اسلامی است و امروز اگر می‌خواهیم در گام دوم انقلاب به سمت تشکیل تمدن اسلامی حرکت کنیم باید مکتب شهید سلیمانی را الگوی عملیاتی خود قرار دهیم.

شهید سلیمانی نمادی از تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در جمع فرمانده، مسئولین و کارکنان یگان ویژه استان مرکزی اظهار کرد: عزت و سربلندی ملت ایران برگرفته از عنایات ویژه خداوند به ملت و نظام اسلامی است و اینکه می‌بینیم در طول این چهل سال بسیاری از تهدیدات از کشور رفع شده این برگرفته از عنایات ویژه خداوند است و باید این ویژگی نظام اسلامی را قدر بدانیم.

وی افزود: کارکنان و مأمورین یگان ویژه سربازان غیور امام زمان(عج) و ولایت هستند که مخلصانه و مجاهدانه در عرصه دفاع از حریم امنیت کشور گام برمی‌دارند و تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه اجرای طرح سفیر یک شهید در یگان ویژه استان مرکزی اقدامی ارزشمند و بزرگ است و باید با جدیت دنبال و پیگیری شود و قطعاً موجب برکات و خیرات زیادی خواهد شد ادامه داد: آن چیزی که باید در طرح سفیر یک شهید به آن توجه داشت شناخت شهید و عملیاتی کردن سیره شهید در همه ابعاد زندگی است که اگر با جدیت و از روی اعتقاد قلبی دنبال شود قطعاً گشایش‌های زیادی در زندگی فردی و اجتماعی ایجاد می‌کند.

کریمی اضافه کرد: نیروهای مسلح در نظام اسلامی در طول این سال‌ها به خوبی نشان داده‌اند همواره برای گام برداشتن در مسیر شهدا پیشگام و پیشتاز هستند و این ثبات قدم در مسیر و آرمان‌های شهدا را با عملکرد خود به خوبی اثبات کرده‌اند.

وی بیان کرد: تفاوت نیروهای مسلح در انقلاب اسلامی با سایر کشورهای دنیا وجود معنویت و کار برای رضایت خدا است و به‌وضوح می‌بینیم که نیروهای مسلح همواره به دنبال ایثار و ازخودگذشتگی هستند این ویژگی برگرفته از شاخصه معنویت نیروهای مسلح است که خوشبختانه این مسئله روز به روز تقویت می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: روحیه ایثار و شهادت‌طلبی بزرگترین نعمت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و به عنوان یک سرمایه ارزشمند همواره راهگشای مشکلات محسوب می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: مکتب شهید سلیمانی یک ایدئولوژی منسجم برای رساندن ملت‌های مسلمان به کمال و سعادت است چراکه شاکله اصلی مکتب شهید سلیمانی توحید و عشق به اهل‌بیت(ع) و ولایت است اساس هر حرکتی توحید و سیره اهل‌بیت(ع) می‌باشد.

وی افزود: حاج قاسم به خوبی توانست در مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و اهل‌بیت(ع) پرورش پیدا کند و در حیات با برکت خود همواره به دنبال معرفی و نشان دادن کارآمدی این مکتب بود و از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: قدرت‌های رسانه‌ای دنیا که در طول حیات بابرکت شهید سلیمانی همواره به دنبال تحریف و سانسور کردن اقدامات و خدمات این بزرگوار به جهان اسلام بودند با تشییع میلیونی پیکر مطهر شهید دچار گیجی شده بودند و امپراتوری‌های رسانه‌ای دنیا همواره در برابر اقتدار شهید سلیمانی هم در قید حیات و هم پس از شهادت نتوانستند قد علم کنند.

کریمی با بیان اینکه حاج قاسم در حیات با برکت خود تنها رضایت خدا را می‌دید و به همین دلیل به عالی‌ترین درجات الهی رسید و شهید سلیمانی عامل ویژگی‌های برجسته در جهان اسلام شد ادامه داد: شهید سلیمانی تنها راه نجات از مشکلات و بحران‌ها را همراه بودن با ولایت و مطیع ولایت بودن می‌دانست و لذا رکن اصلی مکتب شهید سلیمانی ولایت و تبعیت از ولایت است.

وی افزود: حاج قاسم از بزرگترین سرمایه اجتماعی یعنی همان مردم به خوبی استفاده کرد و بسیج مردمی را پای کار آورد و امروز بزرگترین پشتوانه جبهه مقاومت خود مردم هستند و این مسئله هم در ایران و هم در سایر کشورهای منطقه به‌وضوح قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: با ویژگی‌های برجسته و بسیار گسترده حاج قاسم می‌توانیم بگوییم شهید سلیمانی نمادی از تمدن نوین اسلامی است و امروز اگر می‌خواهیم در گام دوم انقلاب به سمت تشکیل تمدن اسلامی حرکت کنیم باید مکتب شهید سلیمانی را الگوی عملیاتی خود قرار دهیم و مکتب شهید سلیمانی کامل‌ترین، عملیاتی‌ترین و جامع‌ترین الگو برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول