اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزیر ورزش دستور رئیس‌جمهور برای تشکیل جلسه شورای عالی جوانان را عملیاتی کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: رییس جمهور به وزیر ورزش و‌جوانان دستور بررسی و اقدام به تشکیل جلسه شورای عالی جوانان درخصوص نوجوانان را صادر کرده که وزیر ورزش باید این دستور را به طور ویژه پیگیری و عملیاتی کند.

وزیر ورزش دستور رئیس‌جمهور برای  تشکیل جلسه شورای عالی جوانان  را عملیاتی کند

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: پس از مطالبه جدی فعالان حوزه نوجوان در خصوص توجه بیشتر به این قشر و همچنین تاکیدات گذشته و مستمر مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، مکاتبه ای با رییس جمهور داشتیم.

وی افزود: اولین قدم این است که یک مرکز متولی برای تصمیم گیری در خصوص نوجوانان در سطح کلان وجود ندارد و اولین خواسته تشکیل جلسه شورای عالی جوانان درخصوص نوجوانان است، یعنی مباحث نوجوانان نیز به دستورکار این جلسات اضافه شود.

مقتدایی مطرح کرد: رییس جمهور به وزیر ورزش و‌جوانان دستور بررسی و اقدام صادر کردند. این مورد را به طور ویژه از این وزارتخانه پیگیری خواهم نمود و آقای سلطانی فر این دستور را به طور ویژه پیگیری و عملیاتی نمایند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در مجلس نیز حمایت لازم را خواهیم داشت و از ابزارهای نظارتی و تقنینی در این مسیر حتما بهره خواهیم برد. توقع داریم وزارت ورزش و جوانان در اسرع وقت این موضوع را عملیاتی کند. نوجوانان باید حمایت شوند و دیگر کم همتی و کم توجهی نسبت به این قشر آینده ساز پذیرفتنی نیست.

مقتدایی مطرح کرد: سایر متولیان امر نیز اقدامات و وظایف خود را انجام دهند و در این قضیه مطالبه جدی داریم، در غیر این صورت از طریق ابزار نظارتی ، تحرک لازم را در مجموعه ها ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول