اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزادسازی ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی صفادشت ملارد

مدیر جهادکشاورزی ملارد از تخریب ۱۰۰ ویلا در زمین‌های کشاورزی روستای کهریزک صفادشت خبر داد و گفت: با دستور قضایی ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش صفادشت آزادسازی شد.

آزادسازی ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی صفادشت ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، مهدی صالحی مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملارد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و با دستور قضایی، ۱۰۰ باغ ویلای غیرمجاز که در تعدادی از باغات روستای کهریزک بخش صفادشت در شهرستان ملارد احداث شده بود تخریب شد و به چرخه کشاورزی و زراعت بازگشت.

وی گفت: با اجرای این طرح ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش صفادشت شهرستان ملارد با همکاری مقام قضائی بخش صفادشت و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رفع تصرف شد.

مدیر جهادکشاورزی ملارد در ادامه بیان کرد: تخریب‌هایی که بر اساس دستور قضایی انجام می‌گیرد مربوط به سوداگران و سودجویان این عرصه است که در باغات و با هدف ساخت ویلا به‌ شکل غیرمجاز دیوارکشی و ویلا احداث کرده تا به‌ راحتی به فروش برسانند.

صالحی تصریح کرد: سامانه ۱۳۱ آماده دریافت گزارش‌های مردمی برای جلوگیری از زمین‌خواری، تخریب و تغییر کاربری‌های غیرمجاز بوده و شهروندان در مناطق مختلف ملارد می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، مراتب را به این سامانه گزارش کنند.

انتهای پیام/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول