اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دولت آینده باید دولت کار و جهاد باشد

معاون استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه باید فرد انقلابی و جهادی پای کار بیاید، گفت: در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری فعلا وارد مصداق نشده ایم اما دوستان انقلابی که شواهدی وجود دارد که قصد ورود به عرصه انتخابات دارند را رصد می‌کنیم.

دولت آینده باید دولت کار و جهاد باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نورالدین قدیمی، معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در حاشیه نشست با شورای ائتلاف شهرستان‌های استان البرز که در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد، در رابطه با برنامه‌های این شورا در انتخابات پیش رو، گفت: باتوجه به اینکه دو انتخاب مهم، ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر را در پیش داریم برنامه ریزی‌هایی انجام شده است تا بتوانیم افراد انقلابی را شناسایی و به مردم معرفی کنیم تا با تشکیل دولت قوی و خدمت گذار و شوراهای اسلامی در خدمت مردم، به بهبود فضای کشور و جامعه کمکی کرده باشیم.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه انتخابات شوراها اسلامی شهر در زندگی مردم به صورت مستقیم تأثیرگذار خواهد بود از این رو اهمیت زیادی دارد، گفت: امیدواریم نیروهای انقلابی و خدمت گزار مردم وارد شورای اسلامی شهر و روستا شوند چرا که سیاست ما فقط کمک و راهنمایی در راستای انتخاب افراد انقلابی است.

وی با بیان اینکه شاخص‌ها و مدل رقابت در اختیار شورای ائتلاف استان‌ها و شهرستان‌ها قرار می‌گیرد، اضافه کرد:  تشکیلات مرکزی شورای ائتلاف در انتخابات شوراهای اسلامی ورود مصداقی ندارد و اینگونه موارد را به خود شوراهای ائتلاف استانی و شهرستان‌ها واگذار می‌کند؛ در این زمینه دخالتی نمی‌کنیم.

این مقام مسؤول در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: وظیفه اصلی ائتلاف ورود در این عرصه است، فعلا وارد مصداق نشده ایم اما دوستان انقلابی که شواهدی وجود دارد که قصد ورود به عرصه انتخابات دارند را رصد می‌کنیم و عملکرد و سوابق گذشته این افراد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: در گام اول فعالیت‌های خود تدابیری برای مدل انتخابات در نظر گرفته ایم، تا بتوانیم کاندیدای اصلح را به مردم معرفی کرده و تلاش کنیم اسباب پیروزی کاندیدای انقلابی در انتخابات را فراهم کنیم.

این مقام مسؤول تصریح کرد: سیاست ما در انتخابات آینده علاوه بر شناسایی و معرفی گزینه انقلابی با روحیه خدمت گذاری به مردم به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری، نگاه به تیم همکاران و همراهان و کابینه احتمالی نیز است؛ اینکه فرد کاندیدا با چه کسانی و چه رویکردی‌ قرار است فعالیت کند، چرا که کار دولت آینده بسیار سخت و حساس است و مردم با مشکلاتی مواجهه هستند که نیاز است دولتی قوی پای کار بیاید.

وی افزود: متاسفانه بر اثر عملکرد دولت فعلی، مردم به شدت گرفتار کرده است و مردم از هر نظر دچار مشکل هستند و دولت آینده نیز به خاطر برخی سیاست‌های اعمال شده توسط دولت فعلی، بدهکار و با  محدودیتهای منابع  روبرو خواهد بود لذا با این تفاسیر باید دولتی روی کار بیاید که بتواند به مشکلات فاعق بیاید و از مشکلات مردم کم کند، پس ضرورت دار هم به شخص رئیس جمهور و هم به تیم همکاران ایشان توجه ویژه داشته باشیم.

قدیمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در رابطه با مشتاق کردن مردم و اقشار مختلف برای همراهی در انتخابات، اضافه کرد: شعار شورای ائتلاف خدمت به مردم است و وظیفه انقلابی و اسلامی خود را خدمت گزاری به مردم می‌داند.

وی بیان کرد: تلاش داریم مردم بدانند گزینه ای که ما معرفی می‌کنیم، گزینه جریان انقلابی و شورای ائتلاف بوده و برای خدمت گزاری به آن‌ها آمده است، فارغ از اینکه در کدام جناح سیاسی قرار دارد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول