اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهادت سردار دل‌ها هِیمنه آمریکا را در هم کوبید

فرمانده بسیج کارگران،کارخانجات و اصناف استان تهران گفت: شهادت سردار سلیمانی هیمنه آمریکا را در هم کوبید و در حال حاضر هم آمریکایی‌ها به خاطر ترس و شناخت از توان نظامی ایران مرتب پیام می‌فرستند که اگر حمله کنید ما فقط دفاع می‌کنیم و ما باید به این افتخار کنیم که کشوری که همه دنیا از رویارویی با آن ناتوان و ترس دارند با ما به زبان دفاعی صحبت می‌کنند.

شهادت سردار دل‌ها هِیمنه آمریکا را در هم کوبید

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ مهدی علمدار فرمانده بسیج کارگران،کارخانجات و اصناف استان تهران پیش از ظهر امروز در مراسم دهه بصیرت و گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در کارخانه شیرآلات ریابی شهرک صنعتی خیرآباد، اظهار کرد: ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی همین بس که در زمان حیاتش حاضر نبود از ایشان فیلمی پخش شود و فقط دوست داشت در پنهان، کار خود را انجام دهد که بعد از شهادت همگان تازه به این حماسه‌های شهید سلیمانی پی بردند.

وی به ایام الله دهه بصیرت اشاره کرد و گفت: در دهه بصیرت چندین رخداد بزرگ شکل گرفته و شاخص آن یوم الله ۹ دی است که آبی بر آتش فتنه‌گران بود در حالی که سال‌ها برنامه‌ریزی برای آن شده بود.

فرمانده بسیج کارگران،کارخانجات و اصناف استان تهران بصیرت داشتن را شاخصه مردم انقلابی دانست و ادامه داد: ایام فاطمیه و دهه بصیرت برای حق‌جویان با تفکر و مطالعه باشد تا بدانند بی‌بصیرتی خواص چه ضرباتی بر ملت‌ها خصوصاً صدر اسلام وارد کرد؛ آیندگان ما را مثل صدر اسلام قضاوت خواهند کرد؛ خواص صدر اسلام به تکلیف خود عمل نکردند و عدم حضور به موقع مردم در حق‌خواهی باعث ضربات جبران‌ناپذیری به اسلام شد، اما درفتنه سال ۸۸ و فتنه‌های بعد از آن، حضور به موقع مردم فتنه را خاموش کرد و این در بصیرت و تکلیف شناختن است.

سرهنگ علمدار شهادت سردار سلیمانی را نشانه عجز و ترس آمریکایی‌ها از سردار بزرگ ایرانی دانست و در این خصوص بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی هیمنه آمریکا را در هم کوبید و الان هم آمریکایی‌ها به خاطر ترس و شناخت از توان نظامی ایران مرتب پیام می‌فرستند که اگر حمله کنید ما فقط دفاع می‌کنیم و ما باید به این افتخار کنیم که کشوری که همه دنیا از رویارویی با آن ناتوان و ترس دارند با ما به زبان دفاعی صحبت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با شهادت شهید فخری‌زاده‌ها ما پیشرفت‌مان بیشتر خواهد شد و دشمنان بدانند الگوی جوان ایرانی، دانشمندان هسته‌ای و قهرمانان شهید مانند سردار سلیمانی و شهید فخری‌زاده هستند که در آینده فکری آن‌ها جای دارند و مطمئناً با پیشرفت‌های نظامی، علمی و هسته‌ای در آینده از جوان ایرانی در دنیا بیشتر خواهیم شنید.

فرمانده بسیج کارگران،کارخانجات و اصناف استان تهران در پایان با تأکید بر ماندگار بودن راه شهدا، افزود: همه رفتنی هستند اما شهدا ماندگاری دارند بعضی‌ها هم مثل سردار سلیمانی با شهادت خود تازه کار و راه را برای مردم و مسؤولان باز می‌کنند تا با پیروزی بر کفر و تکیه بر توان داخل راه این شهدا را با پیروزی نهایی به سرانجام رسانیم.

به گزارش فارس، سردار جعفری از هم‌رزمان شهید سلمیانی در این مراسم با ذکر خاطرات شنیدنی از فتوحات جبهه مقاومت و در رأس آن شهید سلیمانی در عراق و سوریه یاد و خاطره این شهید و شهدای مدافع حرم را زنده کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول