اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اگر ایثار و جانفشانی ایثارگران نبود پست و مقامی هم نبود+ عکس

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: مسؤولی که یک خانواده شهید، آزاده و یا جانباز ساعاتی را پشت درب اتاقش می‌نشینند تا فرصت ملاقات پیدا کنند شایستگی گرفتن پست و مقام در جمهوری اسلامی را ندارد اگر ایثار و جانفشانی اینان نبود پست و مقامی هم نبود.

اگر ایثار و جانفشانی ایثارگران نبود پست و مقامی هم نبود+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه عصر امروز از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان بازدید کرد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در جمع کارکنان این اداره، اظهار داشت: ایثارگران گنج‌های معنوی شهر و دیار ما هستند که باید کشف و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

وی افزود: بر اساس صریح آیه قرآن، ایثارگران بر سایرین فضیلت بسیار زیادی دارند در سیره پیامبر اسلام نیز ایثارگران مقدم بر همه مردم و مسؤولان بودند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا گفت: جای تاسف است که گاهی اوقات شنیده می‌شود بعضی مسؤولان احترام لازم را برای ایثارگران عزیز قائل نمی‌شوند و یک خانواده شهید، آزاده و یا جانباز ساعاتی را پشت درب اتاق مسؤول می‌نشینند تا فرصت ملاقات پیدا کنند این مسؤول شایستگی گرفتن پست و مقام در جمهوری اسلامی را ندارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه یادآور شد: اگر ایثار و جانفشانی ایثارگران نبود پست و مقامی هم نبود که به من و امثال من برسد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: همه مسؤولان را به رعایت شأن ایثارگران و تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات آن‌ها خصوصاً بحث اشتغال فرزندانشان توصیه و سفارش می‌کنم .

در حاشیه این بازدید امام جمعه شهرستان بندرلنگه با تعدادی از جانبازان و آزادگان سرافزار این بندر دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

 

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول