اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جهادگران سلامت؛ پیشتازان فرهنگ ایثار در کشور

امروز جهادگران سلامت غیر از عرصه سلامت، پیشتاز «فرهنگ ایثار» در کشور نیز هستند و خوشبختانه «فرهنگ ایثارگری» دوباره در کشور رونق گرفته است.

جهادگران سلامت؛ پیشتازان فرهنگ ایثار در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با بیان این مطلب در نشستی که با حضور معاونان، حراست، رئیس اداره منابع انسانی و رفاه و روابط عمومی اداره کل برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند همه پرستاران، از آنها به‌عنوان الگوی صبر و استقامت یاد و اظهار کرد: در این مدت، پرستاران با عملکرد بسیار مناسب، خاطرات خوبی از خود به یادگار گذاشتند.

وی افزود: بر حسب وظیفه انسانی و حس نوع‌دوستی در خدمت پرستاران هستیم تا از خدمات شما که باصلابت و استوار از سلامت مردم صیانت کردند، به نحو شایسته‌ای تقدیر کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به نقش پرستاران در بهبودی و درمان همکاران مبتلابه ویروس کرونا تصریح کرد: بدون شک، تعامل همکاران پرستار با کادر پزشکی و انجام غربالگری، تست‌های ادواری و خدمات پزشکی مناسب نقش چشمگیری در پروسه درمان و بهبودی بیماران کرونایی داشته است.

انوری با اشاره به ایثار و ازخودگذشتگی پرستاران عنوان کرد: بزرگداشت پرستار به معنای توجه به فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی است و امروز جهادگران سلامت غیر از عرصه سلامتی، پیشتاز «فرهنگ ایثار» در کشور نیز هستند و خوشبختانه «فرهنگ ایثارگری» دوباره در کشور رونق گرفته است.

وی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از پرستاران کشور اظهار کرد: شما پرستاران با فداکاری و ایثارگری که در این حوزه و در این شرایط از خودتان نشان دادید، شغل پرستاری را برجسته‌تر کردید و چقدر هوشمندانه و زیبا، ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار مزین شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان افزود: همه موظف هستیم تا از این انسان‌های فداکار و پرعاطفه و دلسوزی که با عمل انسانی پرستاری خود، از بیماران در مراحل دشوار بیماری، مواظبت و حمایت می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

انوری ادامه داد: پرستاری حرفه‌ای انسانی و اسلامی محسوب می‌شود و در جامعه و کشوری مثل ما که سرشار از عواطف گوناگون بوده و نقش عواطف در این جامعه، همواره نقش برجسته‌ای داشته، باید به این حرکت عاطفی بزرگ که دارای مبنای عقلانی و فکری راسخی هم هست به چشم احترام نگریست.

انتهای پیام/74007/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول