اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

شناسایی زورگیر مسافرنما/ «زن خشن» دستگیر شد

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن زورگیری خبر داد که به عنوان مسافر سوار خودروها شده و با اعمال خشونت وجوه نقد رانندگان را سرقت می‌کرد.

شناسایی زورگیر مسافرنما/ «زن خشن» دستگیر شد

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری از دستگیری زنی خبر داد که به عنوان مسافر، سوار خودروهای مسافربری شده و با اعمال خشونت وجوه نقد رانندگان را سرقت می‌کرد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر زورگیری زنی از راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید و ضرب و شتم راننده آن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند زن سارق مسافر نما را ساعاتی پس از سرقت در محدوده سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کشف 120 میلیون ریال وجه نقد و دو قبضه سلاح سرد از سارق، اعلام کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری 135 آزادی به 10 فقره زورگیری در محدوده استاد معین اعتراف کرد.

سرهنگ حسنوند بابیان اینکه شناسایی مالباختگان و کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی در دستور کار قرار دارد،خاطرنشان کرد: رانندگان از سوار کردن مسافرهای مشکوک و بین راهی خودداری کرده و در صورت مواجهه با سارقان از انجام اعمال خودسرانه خودداری نموده و موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول