اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ایران مدرن، مدیون آذربایجان است/ انتقاد از حاشیه‌سازی‌ها و حملات ناجوانمردانه علیه تیم تراکتور

استاندار آذربایجان شرقی با حضور در باشگاه ورزشی، فرهنگی تراکتور، موفقیت های این تیم از جمله قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته و انتخاب این تیم به عنوان محبوب‌ترین و پرهوادارترین تیم آسیا را تبریک گفت و با بازیکنان و مدیران آن دیدار کرد.

ایران مدرن، مدیون آذربایجان است/  انتقاد از حاشیه‌سازی‌ها و حملات ناجوانمردانه علیه تیم تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با مدیران، بازیکنان و کادر فنی باشگاه فرهنگی، ورزشی تراکتور با قدردانی از موفقیت‌های ارزشمند این تیم در مسابقات اخیر گفت: تراکتور، بدون شک افتخار ایران و آذربایجان است و قلب میلیون‌ها نفر از مردم ایران اسلامی برای این تیم غیرتمند و پرتلاش می‌تپد.

 وی با اشاره به انتخاب تیم فوتبال تراکتور به عنوان محبوب ترین تیم ایران و آسیا عنوان کرد: به نمایندگی از مردم استان آذربایجان شرقی از تلاش‌های تمامی بازیکنان و دست اندرکاران این باشگاه و بخصوص مالک محترم که از سرمایه خود برای ورزش و نشاط جوانان هزینه می‌کند، قدردانی می‌نمایم.

وی مردم آذربایجان شرقی را مردمی ورزش دوست و ورزشکار برشمرد و ادامه داد: بخش اعظمی از این افتخار، مدیون اقدامات ارزشمند باشگاه و تلاش‌های شجاعانه بازیکنان تراکتور در میادین ورزشی است.

وی داشتن جامعه ای سالم را در گرو تربیت جوانانی ورزشکار، ورزش دوست و متخصص دانست و اضافه کرد: فرهنگ سازی برای حمایت از ورزش و ورزشکاران، اقدامی بسیار ارزشمند است که امیدواریم بیش از پیش همچون باشگاه تراکتور در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

 استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواستار توجه بیشتر مدیران باشگاه تراکتور به کادرسازی و توجه به این های پایه شد و ادامه داد: امیدواریم در سایه تدبیر و درایت مدیران تراکتور روز به روز شاهد درخشش این تیم و ورزشکاران آن در میادین مختلف ملی و بین المللی ورزشی باشیم.

 پورمحمدی از آمادگی مدیریت ارشد استان برای حمایت بیشتر از تیم تراکتور خبر داد و افزود: تراکتور، نه تنها برای آذربایجان، بلکه برندی مقتدر برای ایران اسلامی محسوب می شود.

 


وی با اشاره به برخی حاشیه سازی ها و حملات ناجوانمردانه علیه تیم تراکتور عنوان کرد: این حواشی نباید تراکتور را  از مسیر اصلی خود دور سازد و همه با هم باید با تلاش، غیرت، همت و اقدامات سنجیده، پاسخی درخور شان تراکتور داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به نقش آذربایجان در برهه های حساس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: ایران ما به مثابه یک تابلو نقاشی زیبا از اقوام و فرهنگ های مختلف است که آذربایجان در این زمینه، سهمی عمده و نقشی ویژه دارد.

پورمحمدی در همین راستا ادامه داد: آذربایجان، مهد مدنیت و فرهنگ اصیل ایرانی است و به جرات می توان گفت که ایران مدرن، مدیون آذربایجان است.

سیاح خویی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی تراکتور نیز در این جلسه به تبیین برنامه‌های آتی تیم تراکتور و همچنین کادر سازی این باشگاه در بخش‌های مختلف ورزش قهرنانی، بانوان و نوجوانان نیز پرداخت.

همچنین استاندار آذربایجان شرقی در پایان این دیدار، هدایایی یادبودی به مسعود شجاعی، سرمربی و کاپیتان تراکتور و مدیر عامل باشگاه اهدا کرد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول