اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مکتب سلیمانی تبعیت از مقام معظم رهبری است

امام جمعه سلطانیه با اشاره به وصیت نامه سردار سلیمانی مبنی بر اینکه برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید و دور آن بچرخید چرا که اصل دشمنی جهان با جمهوری اسلامی برای آسیب زدن به خیمه ولایت است، گفت: وصیت نامه سردار سلیمانی ولایت نامه و مکتب سلیمانی تبعیت از مقام معظم رهبری است.

مکتب سلیمانی تبعیت از مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد سردار شهید سلیمانی و شهادت‌ حضرت زهرا سلام الله علیها به عوامل پیدایش فتنه اشاره و اظهار کرد: هواپرستی و بدعت گذاری از عوامل پیدایش فتنه است.

وی با بیان اینکه در فتنه، حق و باطل در هم آمیخته می‌شود و انسان نمی‌تواند حق و باطل را تشخیص دهد، افزود: جنگ جمل به سردمداری افراد سابقه‌دار در اسلام، جنگ صفین و قرآن‌ها را به نیزه زدن، تشکیل سقیفه از فتنه‌ها و بدعت‌های زمان امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام بود.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه وقتی در فتنه تشخیص حق و باطل سخت شود، امام به حق تنها می‌ماند، افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها در دوران مظلومیت حضرت علی علیه‌السلام تنها مدافع ولایت و حامی امیرالمومنین علیه‌السلام بود و فدای راه ولایت شد.

حسینی نسب با اشاره به عظمت حضرت زهرا سلام الله علیها و اهمیت ولایت در اسلام و بیان اینکه حضرت زهرا (س) با همه عظمتی ‌که دارد فدای راه ولایت می‌شود، افزود: سردار شهید سلیمانی که مدافع اسلام و ولایت و حرم اهلبیت بود،  تربیت یافته مکتب حضرت زهرا است. 

وی به اندیشه‌های شهید سلیمانی و مکتب ماندگار او اشاره کرد و با بیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است و اگر نظام اسلامی آسیب ببیند دین آسیب خواهد دید، تصریح کرد: جمهوری اسلامی مرکز تشیع است و لذا حفظ نظام اسلامی از مکتب جاودانه سردار شهید سلیمانی است.

امام جمعه سلطانیه ولایت فقیه را ریسمان الهی، کشتی نجات از فتنه‌ها و مانع اختلاف و تفرقه دانست و با اشاره به وصیت نامه سردار سلیمانی مبنی بر اینکه برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید و دور آن بچرخید چرا که اصل دشمنی جهان با جمهوری اسلامی برای آسیب زدن به خیمه ولایت است، افزود: وصیت نامه سردار سلیمانی ولایت نامه و مکتب سلیمانی تبعیت از مقام معظم رهبری است.

حسینی نسب ایستادگی در برابر دشمنان و استکبار جهانی را از دیگر محورهای مکتب شهید سلیمانی برشمرد.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول