اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

افق آینده مقاومت، منطقه بدون آمریکا و محو اسرائیل است

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق در ایران گفت: افق آینده جبهه مقاومت، منطقه بدون آمریکا و محو اسرائیل و جهان بدون ظلم است، جمهوری اسلامی به هیچ وجه از آرمان های خود کوتاه نخواهد آمد و در نهایت، پیروزی نصیب محور مقاومت خواهد شد.

افق آینده مقاومت، منطقه بدون آمریکا و محو اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید مجتبی حیدری، مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق در ایران در همایش مقاومت و جهان آینده، کنشگری فعال یا منفعل که به صورت ویدئو کنفرانس از سوی بسیج اساتید استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمن از غرب تا شرق عالم در هر قدم جمهوری اسلامی توطئه ای برای جلوگیری از حرکت برداشته است البته این تهدیدها به فرصت تبدیل شد، شکل گیری بسیج و سپاه پاسداران و نمونه های مشابه آن در محور مقاومت و اتصال این حلقه ها به همدیگر از نمونه های تبدیل تهدید به فرصت بود.

وی ادامه داد: دشمن در همه عرصه ها و میدان ها از ایران شکست خورد و پس از این که نتواست در میدان، عمل کند، حاج قاسم را که پوشالی بودن قدرت آن ها را نشان داده بود را با همکاری دیگر کشورها از جمله کشورهای مرتجع منطقه ترور کرد که البته این تصمیم را از سال ها پیش گرفته بود.

وی افزود: آمریکا این بار برخلاف رویه ظاهری خود که بیشتر این اقدامات را اسرائیل دنبال می کند بصورت مستقیم و با اعلام رسمی، سردار سلیمانی را ترور کرد، برخی می گویند این نتیجه دولت ترامپ است در حالی که جو بایدن نیز از این اقدام ابراز خوشحالی کرد.

حیدری تصریح کرد: آمریکایی ها با ترور سردار، دنبال شکست محور مقاومت بودند اما در محاسبات خود اشتباه کردند و نمی دانستند که چنین تشییع پیکر بزرگی در ایران و عراق شکل خواهد گرفت و وجه حقیقی عراق برخلاف تلاش آمریکایی ها نشان داده می شود و حتی مانع تراشی ها نیز موفق عمل نکرد.

وی افزود: بعد از ترور سردار، تجمع هایی در همه جای دنیا حتی خود آمریکا علیه این دولت و اقدام ترور آن ها شکل گرفت و همچنین  محور مقاومت روحیه تازه ای گرفت چرا که مشاهده شد هزاران نفر در دنیا وجود دارند که می خواهند به مانند سردار سلیمانی باشند.

وی عنوان کرد: در 15 روز گذشته عملیات های مختلفی توسط گروه های مقاومت علیه کاروان های آمریکا عملیاتی انجام شد، اما اقداماتی علیه اماکن دیپلماتیک انجام نشد و کار خود آمریکایی ها بود تا بر مقاومت فشار وارد کنند، آمریکایی ها بعد از این اقدامات به گروه های مقاومت پیام دادند که حاضر به انتقال سفارت و تخلیه برخی از پادگاهان هستند.

وی افزود: اگر آمریکایی ها چنین محاسباتی از نتیجه عمل خود داشتند، قطعا دست به ترور سردار سلیمانی نمی زدند.

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق در ایران تشریح کرد: آنچه در عین الاسد برای آمریکایی رخ داد، اتفاق سنگین و بزرگی بود بطوری که بعدا جرات نکردند کشتی اعزامی ایران به ونزوئلا را متوقف کنند با این وجود قابل  مقایسه با ترور سردار سلیمانی نبود.

وی افزود: حتی اگر خود ترامپ هم از بین برده می شد باز با کفش سردار سلیمانی برابری نمی کرد، انتقام واقعی خروج آمریکا از منطقه است و به دنبال آن رژیم صهیونیستی نیز نابود خواهد شد.

حیدری تاکید کرد: رژیم صهیونیستی نمی خواهد با خروج آمریکا در منطقه تنها بماند لذا ترورها و اقداماتی  مانند ترور شهید فخری زاده را انجام می دهد تا تنش ایجاد کند هر چند ایران به این مورد هم پاسخ می دهد.

وی در پایان گفت: افق آینده جبهه مقاومت، منطقه بدون آمریکا و محو اسرائیل و جهان بدون ظلم است، جمهوری اسلامی به هیچ وجه از آرمان های خود کوتاه نخواهد آمد و در نهایت، پیروزی نصیب محور مقاومت خواهد شد که البته باید تلاش کنیم هزینه کم تری را برای رسید ن به این پیروزی پرداخت کنیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول