اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع بسته‌های معیشتی توسط سازمان‌های مردم نهاد جوانان اصفهان

سه هزار بسته مواد غذایی در قالب رزمایش همدلی بین نیازمندان توسط سازمان‌های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان توزیع شد.

توزیع بسته‌های معیشتی توسط سازمان‌های مردم نهاد جوانان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مرحله چهارم رزمایش همدلی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان اصفهان سه هزار بسته شامل مواد غذایی بین نیازمندان ۲۰ شهرستان توزیع شد.

سید محمد‌طباطبایی در این خصوص اظهار داشت: از سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان اصفهان تشکر می‌کنم که در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در راستای بحث کمک مؤمنانه و همت جوانانه تحت همکاری‌هایی که با ستاد اجرایی فرمان امام داشتند کمک‌های چشمگیری انجام دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: خوشبختانه در مرحله جهارم رزمایش همدلی شاهد توزیع 3 هزار بسته اقلام مواد غذایی در بین هم استانی‌های نیازمند عزیزمان هستیم که امیدواریم این مسیر خدمت‌گذاری همواره ادامه‌دار باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت جوانان در سازمان‌های مردم نهاد بتوانیم در خدمت قشر مستضعف جامعه باشیم و این کمک مؤمنانه بتواند بخشی از آلام مردم را در حوزه معیشتی پوشش دهد که لازم می‌دانم از مجمع جوانان استان اصفهان و سازمان‌های مردم نهاد جوانانی که در کنار این مجمع همدلی و همراهی می‌کنند تشکر کنم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: همدلی و وفاق مجمع جوانان و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان اصفهان را خوشبختانه در سطح بسیار مطلوبی شاهد هستیم، از زمانی‌که بحث ویروس کرونا آمد و حتی در زمانی که حواثی همچون سیل و زلزله مردم کشور را دچار آسیب کرد، جوانان مؤمن انقلابی استان در کنار همدیگر همت بزرگ و والایی را انجام دادند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول