اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راه جبهه مقاومت محکم‌تر از پیش ادامه دارد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح گفت: استکبار جهانی و ایادی آن بدانند با ریختن خون سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی، بیش از پیش راه جبهه مقاومت محکم‌تر از پیش ادامه دارد.

راه جبهه مقاومت محکم‌تر از پیش ادامه دارد

سرهنگ وحید احمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که مصادف با ایام فاطمیه و دهه بصیرت است به استکبار جهانی و ایادی آن اعلام می‌کنیم با ریختن خون سردار عزیز ما، بیش از پیش متعهد شدیم که راه جبهه مقاومت را همچون شهید حاج قاسم سلیمانی محکم‌تر از پیش ادامه دهیم.

وی گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز این شهید بزرگوار با همکاری و مشارکت بسیجیان خواهر و برادر، مساجد و هیأت‌های مذهبی، آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) زرگنده، شهرداری منطقه و دیگر دستگاه‌های مسؤول در منطقه ۳ تهران برنامه‌های مختلفی در فاصله زمانی ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه در سطح محلات در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح ذکر کرد: ایجاد کاروان خودرویی با رعایت ترافیک معابر، اجرای سرودهای مقاومت توسط نوجوانان در اماکن عمومی و پرتردد، راه‌اندازی کارناوال‌های فرهنگی، توزیع گسترده و الصاق عکس شهید حاج قاسم سلیمانی توسط اصناف و کسبه، برگزاری مسابقات نقاشی و دل نوشته برای حاج قاسم سلیمانی در سطح دانش‌آموزی، فعالیت در فضای مجازی از جمله فعالیت‌هایی است که با مشارکت شهروندان و علاقمندان به این شهید عزیز انجام می‌شود.

احمدی در پایان عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت پوستر و عکس شهید حاج قاسم سلیمانی به معاونت فرهنگی اجتماعی این ناحیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول