اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آلودگی هوای قم گاهی بدتر از تهران است

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به آلودگی و ناسالم بودن هوای قم در روزهای اخیر تصریح کرد: متأسفانه این آلودگی حتی در برخی روزها بدتر از تهران بوده است که مسؤولان امر باید در این زمینه توجه و اقدامات لازم و کافی را داشته باشند.

آلودگی هوای قم گاهی بدتر از تهران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی امروز و در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بویژه شهید سلیمانی و شهید فخری زاده، خاطر نشان کرد: تردیدی نیست که نوزدهم دی ماه به عنوان منشأ انقلاب اسلامی مطرح است و در این روز بود که حرکت مردم ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی از شهر مقدس قم آغاز شد و از این رو، این مناسبت باید همواره زنده نگاه داشته شود.

وی افزود: هر سال مردم قم توفیق زیارت مقام معظم رهبری را در این مناسبت داشته اند، البته این دیدار در سال جاری و با توجه به محدودیت های کرونا به شکل حضوری مُیسّر نیست، اما ان شاء الله این توفیق باشد که مردم قم بتوانند از راه های دیگر از رهنمودهای معظم له بهره مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین با تسلیت درگذشت آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: باید شخصیت آیت الله مصباح یزدی را در پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب جست و جو کنیم، آن جا که معظم له از آن مرحوم به عنوان عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد نام بُردند.

جلالی در پایان به موضوع ناسالم بودن هوای قم در روزهای اخیر اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه این آلودگی حتی در برخی از روزها بدتر از برخی دیگر از کلانشهرها و از جمله تهران بوده که ضروری است تا مسؤولان امر در این باره توجه و اقدامات لازم و کافی را به انجام برسانند.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول