اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

ثبت‌نام حدود ۱۲۰۰ ناشر در نمایشگاه مجازی کتاب/ مهلت نام‌نویسی تمدید شد

ناشران داخلی و نمایندگی ناشران خارجی متقاضی حضور در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توانند تا ۱۷ دی‌ماه با مراجعه به سایت www.ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت‌‏نام اقدام کنند.

ثبت‌نام حدود ۱۲۰۰ ناشر در نمایشگاه مجازی کتاب/ مهلت نام‌نویسی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس، ناشران داخلی و نمایندگی ناشران خارجی متقاضی حضور در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توانند تا ۱۷ دی‌ماه با مراجعه به سایت www.ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت‌‏نام اقدام کنند.

ناشران داخلی در صورت انتشار حتی یک عنوان کتاب از سال ۱۳۹۶ تاکنون، می‌توانند در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرکت کنند و از خدمات ویژه پست کتاب برای ارسال کتاب‌های خود بهره‌مند شوند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش خبرنگار فارس، ۱۱۸۵ ناشر برای ثبت نام اقدام کرده‌اند و تاکنون ۹۰۱ ناشر ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند و سایر ناشران در حال تکمیل روند ثبت نام هستند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران‌، بن نمایشگاه،‌ سرویس‌های ارسال‌کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول