اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تامین گرمایش فضای باز تراسها و ویلاها با گرماتاب

بهینه ترین روش به منظور تامین گرمایش فضاهای باز و فضای بزرگ استفاده از سامانه های گرمایش تابشی (گرماتاب) میباشد. مصرف انرژی بسیار کم نسبت به سایر روشها، میزان تولید آلاینده کم تر و راندمان بسیار بالا نسبت به میزان مصرف انرژی و از همه مهم‌تر، هزینه تعمیر و نگهداری پایین و عمر مفید بالا، استفاده از این سیستم ها را برای مصرف کننده بسیار جذاب و مقرون به صرفه نموده است.

تامین گرمایش فضای باز تراسها و ویلاها با گرماتاب

گرماتاب های ایران مشعل با 12 سایز مختلف تولید می شوند که کمترین آنها 3 متر و بیشترین طول 15 متر می باشد که استفاده از هرکدام بستگی به نوع کاربرد و ابعاد فضای مورد نظر دارد.

 

 

دستگاههای گرمایش تابشی در ایران  با نامهایی مانند؛  بخاری تابشی، بخاری صنعتی، بخاری تشعشعی

هیتر تشعشعی، بخاری سقفی، دستگاه تابشی لوله ای، هیتر سقفی و  هیتر تابشی نیز شناخته می‌شوند، اما معروفترین عنوان برای دستگاههای گرمایش تابشی همان  گرماتاب  میباشد.

تکنولوژی ساخت دستگاههای گرمایش تابشی گرماتاب در سال 1379 توسط شرکت ایران مشعل با برند ثبت شده گرماتاب، تحت لیسانس شرکت امبیراد انگلستان به ایران وارد شد. از این رو متخصصان حوزه تاسیسات، دستگاههای گرمایش تابشی را به نام گرماتاب می شناسند. تعهد به استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت همچنین ارائه خدمات فنی مناسب در زمان دوره گارانتی و پس از آن، برند گرماتاب را در طول بیست سال گذشته برندی موفق و قابل اعتماد نموده است. 5 سال گارانتی فن و مشعل، 10 سال گارانتی لوله های تابشی و 15 سال خدمات پس از فروش، تضمین ادعای گرماتاب و ایران مشعل برای ارائه بالاترین کیفیت محصول میباشد.

شرکت ایران مشعل برای قیمت گذاری محصولات ” گرماتاب ” شاخص های متعددی را در نظر می‌گیرد. شاخص هایی نظیر :

انتخاب بهترین مواد اولیه موجود در بازار

دقت بسیار بالا در مونتاژ

بالاترین دورۀ گارانتی و خدمات پس از فروش این صنعت در ایران

بزرگترین شبکۀ نصب و خدمات پس از فروش این صنعت در سراسر کشور

بهره مندی از تیم های مهندسی قبل و بعد از فروش

ارائه خدمات رایگان مشاوره و امکان سنجی و مهندسی پروژه

موارد فوق و بسیاری از خدمات و امکانات دیگر، تعیین کننده بهای تمام شده و به تبع آن، قیمت عرضۀ محصولات گرماتاب به مشتریان وفادار خود می باشد.

 کاربرد گرماتاب

از مهم ترین کاربری های گرماتاب موارد میتوان به تأمین گرمایش سالنهای صنعتی کارخانجات، فضای باز، رستوران، تراس منزل و ویلا، تعمیرگاه خودرو، سالن های ورزشی، گلخانه، مرغداری، مساجد، کارواش، پاساژها و مواردی مشابه، اشاره کنیم.

مزایای دستگاههای گرماتاب

کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در مصرف انرژی
تامین گرمایش بهینه و مطلوب
کوتاه شدن زمان گرمایش
عدم جابجایی هوا و جلوگیری از پخش غبار و آلودگی
تامین گرمایش موضعی و منطقه ای
تمرکز حرارتی در فضای نزدیک به کف
عدم نیاز به موتورخانه مرکزی وکاهش هزینه نگهداری
نصب و راه اندازی رایگان
مستقل بودن هر سامانه
کاهش گرادیان دمایی بین کف و سقف سالن

 

نمایندگی استانهای تهران و البرز

نمایندگی استان البرز و تهران از سال ۱۳۸۸ به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های گرمایشی تابشی گرماتاب فعالیت خود را آغاز نموده و تا این تاریخ هزاران دستگاه توسط این نمایندگی در شهرهای مختلف استان های مزبور، نصب و راه اندازی گردیده است.

بهره مندی ازتیم حرفه ای، کارآزموده و با تجربه در زمینه فروش و خدمات فنی، مشتمل بر نصب، راه اندازی و تعمیرات، منتج به اخذ رضایتمندی از مشتریان در نحوه ارائه خدمات در بالاترین سطح گردیده است. کلیه بازدید ها و ارائه خدمات مشاوره ای و همچنین انجام عملیات نصب و راه اندازی دستگاههای گرماتاب در این نمایندگی به صورت رایگان میباشد.

جهت دیدن نمونه کارهای دستگاههای نصب شده در فضاهای مختلف توسط این نمایندگی، میتوانید از سایت ما  نمایندگی رسمی محصولات ایران مشعل "گرماتاب" در استان تهران و البرز دیدن فرمایید.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول