اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

اجازه نمی‌دهیم خون میهمان عراق پایمال شود/ در آینده‌ای نزدیک شدیدترین انتقام را خواهیم گرفت

رئیس‌شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم خون میهمان عراق پایمال شود گفت: ملت، رهبران، فعالان اجتماعی و نیروهای مقاومت عراق در آینده‌ای نزدیک شدیدترین انتقام را خواهند گرفت.

اجازه نمی‌دهیم خون میهمان عراق پایمال شود/ در آینده‌ای نزدیک شدیدترین انتقام را خواهیم گرفت

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان گفت‌وگویی با علی الاسدی، رئیس‌شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء و از چهره‌های برجسته این جنبش انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

جدیتی از سوی دولت نمی‌بینیم

- اقدامات عراق به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش اول، اقدامات رسمی است که دولت عراق در دو حوزه اجرایی و قانون‌گذاری باید انجام دهد.

- ما در این بخش جدّیّتی برای تحقیق درخصوص این حادثه دردناک نمی‌بینیم و دولت هیچ اقدامی برای استیفای حق عمومی نکرده است؛ در حالی که با این ترور، هیبت دولت شکست و به یک مسئول بلندپایه عراقی و مهمان بلندپایه‌اش که برای انجام مأموریتی رسمی به‌نفع ملت ما وارد عراق شده بود، تعدی شد.

اجازه نمی‌دهیم خون میهمان عراق پایمال شود

- بخش دوم، مربوط به ملت، رهبران، فعالان اجتماعی و نیروهای مقاومت عراق است که در آینده‌ای نزدیک شدیدترین انتقام را خواهند گرفت؛ زیرا شهامت و عدالت‌خواهی اصیل مردم عراق اجازه نمی‌دهد که یک اجنبی اشغالگر به فرزندان و مهمان‌شان تعدی کند.

- مجاهدان این کشور حرف آخر را خواهند زد و تا آخرین سرباز دشمن را از عراق و منطقه بیرون خواهند کرد.

افرادی مخالف اجرای مصوبه پارلمان مبنی بر اخراج اشغالگران از عراق هستند

- افرادی که مخالف اجرای مصوبه پارلمان مبنی بر اخراج اشغالگران از عراق هستند برای جامعه عراق شناخته‌شده هستند و امکان نام بردن نیست. اما به شما بگویم که در میان آنها کرد، اهل‌سنت و حتی برخی از شیعیان هم هستند.

- دلیل مخالفتشان هم این است که اگر اشغالگران از عراق خارج شوند، آنها دیگر پشتیبانی نخواهند داشت و خیانت‌هایشان بر همه آشکار خواهد شد؛ بنابراین با تمام توان برای اجرا نشدن این مصوبه تلاش می‌کنند.

مردانی تربیت کرده‌اید که آرام نخواهند نشست

- چون در ایام سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت هستیم، به آنها می‌گویم: ما راه شما را ادامه می‌دهیم و انتقام خونتان را خواهیم گرفت. پس با آرامش بخوابید، زیرا مردانی تربیت کرده‌اید که بر عهد خود با خدا باقی هستند و آرام نخواهند نشست، مگر بعد از محقق کردن آرزوهای شما و اقامه نماز در قدس شریف.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول