اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

موانع تولید ۳۶ بنگاه اقتصادی در سمنان رفع شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات و رفع موانع تولید ۳۶ بنگاه اقتصادی در مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در استان خبر داد.

موانع تولید ۳۶ بنگاه اقتصادی در سمنان رفع شد

علی تشنه‌دل به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: از زمان آغاز به کار مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان که از ابتدای آبان ماه سال جاری بوده تاکنون، مسائل ۳۶ واحد تولیدی استان در این مرکز بررسی شده است.

وی تصریح کرد: این ۳۶ واحد تولیدی مربوط به بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: مهم‌ترین مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی این واحدها مربوط به امور زیربنایی، بانکی و تسهیلات، امور مالیاتی، تأمین اجتماعی، عدم تخصیص کد گمرکی، عدم واگذاری زمین و بدهی‌های مرتبط با برق و گاز بوده و حدود ۴۵ مصوبه به تصویب اعضای این مرکز رسیده است.

او با اشاره به رویه پیگیری مشکلات در این مرکز اظهار کرد: در صورت مراجعه حضوری متقاضیان به مرکز و یا طرح مشکل به‌صورت تلفنی، همکاران مستقر در مرکز به قید فوریت به پیگیری مشکلات مطرح‌شده از طریق دستگاه‌های اجرایی مربوطه اقدام می‌کنند.

تشنه‌دل اضافه کرد: با پیگیری مشکلات مطرح‌شده در صورت لزوم با حضور نمایندگان معرفی‌شده از سوی دستگاه‌های عضو این مرکز پس از ارائه درخواست متقاضی، حداکثر ظرف ۲۴ ساعت، جلسه‌ای به‌منظور بررسی مشکلات مطروحه تشکیل و مصوبات صادره به‌منظور تصویب نهایی به جلسات اصلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول