اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرزداران و نیروهای مسلح پیروان مکتب شهید سلیمانی هستند/ اجازه تعدی به این آب و خاک را نخواهیم داد

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: نیروهای مسلح و مرزداران ایران اسلامی با توکل به خدا و داشتن روحیه انقلابی و اخلاص، مکتب شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد و با کار و تلاش مضاعف اجازه تعدی به این آب و خاک را به دشمنان نخواهند داد.

مرزداران و نیروهای مسلح پیروان مکتب شهید سلیمانی هستند/ اجازه تعدی به این آب و خاک را نخواهیم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از از پایگاه خبری پلیس،  سردار احمدعلی گودرزی در نکوداشت اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای مرزبانی کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س)، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی در همه  عرصه‌های داخلی و بین‌المللی مجاهدت‌های فراوانی داشت، از این رو باید این مجاهدت‌ها در تاریخ ثبت و در تمامی کتب درسی به زندگی پرفراز و نشیب این شهید بزرگوار اشاره شود.

وی با اشاره به ۹ دی‌ماه ۸۸ روز بصیرت و حضور حماسی مردم، افزود: در این روز که به عنوان روز «بصیرت» نامگذاری شد، مردم شریف میهن عزیز ایران اسلامی با حضور حماسی خود در صحنه، توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال در جبهه‌های حق علیه باطل مجاهدانه مبارزه کرد، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار جبهه مقاومت، آزادی‌خواهان و تمامی مسلمانان جهان است.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی با تجربیات ارزنده دفاع مقدس در خط مقدم مبارزه با داعش قرار داشت و امروز هم که این شهید بزرگوار به شهادت رسیده دشمنان از نام او ‌واهمه دارند.

گودرزی افزود: نیروهای مسلح و مرزداران ایران اسلامی با توکل به خدا و داشتن روحیه انقلابی و اخلاص، مکتب شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد و با کار و تلاش مضاعف اجازه تجاوز به این آب و خاک را به دشمنان نخواهند داد.

وی خطاب به خانواده معظم شهدا، گفت: شهدا با نثار جان خود، ایثار و از خودگذشتگی، آرامش و امنیت را به جامعه هدیه کردند و پیشرفت امروز کشور مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران است.

فرمانده مرزبانی ناجا خانواده‌های معظم شهدا را بزرگترین سرمایه ارزشی و معنوی انقلاب دانست و افزود: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان وظیفه‌ای دینی و همگانی است؛ چرا که خانواده‌های معظم شهدا در پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقش ممتاز و شایسته‌ای دارند.

در این مراسم از چهار جلد کتاب با موضوع «دفاع مقدس و مدافعان حرم» با حضور فرمانده مرزبانی ناجا رونمایی و از نویسنده این آثار  و تعدادی از خانواده معظم شهدا و جانبازان تجلیل شد.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول