اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نوروزی: باید سلامت ورزشکاران تامین شود/ به دلایلی نتوانستیم کلینیک ورزشی را خریداری کنیم

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: با پولی که داشتیم قرار بود کلینیک خریداری شود اما این توفیق حاصل نشد.

نوروزی: باید سلامت ورزشکاران تامین شود/ به دلایلی نتوانستیم کلینیک ورزشی را خریداری کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا نوروزی بعد از انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی، اظهار داشت: به خاطر رای مجدد تشکر می‌کنم و امیدوارم لایق این رای باشم. امیدوارم با همکاری جامعه پزشکی و مسئولان ورزش کارها را پیش ببریم. در شرایط حساسی هستیم و امیدواریم بر مشکلی که هست غلبه کنیم. به خاطر نزدیکی به المپیک باید سلامتی ورزشکاران را تامین کنیم.

وی افزود: در روزهای با ۲-۳ مشکل اساسی داشتیم که تمرکز خود را روی آن گذاشتیم. شفاف سازی مالی که با صدور آنلاین این مشکل حل شد. دغدغه من سلامتی ورزشکاران بود، تا جایی که توانستیم این توجه را کردیم. توجه ما باید به ورزشکاران باشد. توجه به سلامت همگانی و عبور از این بحران از دیگر اهداف ماست. فدراسیون ما وزن بالایی دارد و توقع از مجمع بالاست. 

رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی درباره ۲ چالش اساسی از جمله المپیک و کرونا، عنوان کرد: باید همیشه بحران را تبدیل به فرصت کنیم. مطمئن هستم با همدلی جامعه ورزش از این بحران عبور خواهیم کرد. کرونا ممکن است همچنان باشد بنابراین نباید مبارزه با دوپینگ و ورزش تعطیل شود. 

نوروزی در پاسخ به فارس درباره اینکه شما در تلاش بودید کلینیک ورزشی را بسازید اما با رفتن شما این اتفاق رخ نداد و هزینه آن چه شد، تصریح کرد: در خصوص کلینیک پزشکی با توجه به بحث های صورت گرفته باید سرمایه‌گذاری در جای مطمئن باشد. در ابتدا قرار بود کلینیک در آزادی باشد اما به خاطر اینکه در آینده با مشکل مواجه شدیم تصمیم به خرید کلینیک گرفتیم. راه هایی را رفتیم اما این توفیق نشد پولی که داشتیم تبدیل به کلینیک شود. خبر ندارم این پول چه شد اما احتمالا در چرخه فدراسیون خرج شده است.

نوروزی یادآور شد: وضعیت فدراسیون نسبت به قبل متفاوت است. کرونا بزرگترین آسیب را به منابع فدراسیون رسانده است. باید با یک تدبیر کلی و تشکیل یک اتاق فکر در اسرع وقت از این مرحله عبور کنیم. البته کار سختی هم نیست، اعضای مجمع و روسای هیات‌ها هر کدام برای خودشان یلی هستند. باید از ظرفیت اعضای مجمع استفاده کنیم. با این پتانسیل و همدلی که وجود دارد قول می‌دهم از این مرحله عبور کنیم و آناده المپیک باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما پیگیر دوپینگ بودید اما این موضوع در دوره سرپرستی و کرونا پیگیری نشد، گفت: دوپینگ مرتبط با برگزاری مسابقات است. امیدوارم با استارت دوباره تمرینات و مسابقات ایم موضوع نیز مثل گذشته پیگیری شود تا ورزشی پاک و عاری از دوپینگ داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول