اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رئیس هیأت تکواندو کرمانشاه ابقا شد

مهدی همتی با کسب ۱۵ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه معرفی شد.

رئیس هیأت تکواندو کرمانشاه ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجمع انتخاباتی هیأت تکواندو استان کرمانشاه امروز با حضور سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، صابر رحیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جلال عزیزی معاونت توسعه امور ورزش و دیگر اعضای مجمع در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

پیش از شروع فرایند انتخابات، محمد حسین‌زاده و عباس عباسی از کاندیداهای انتخابات با ابراز انتقادهای بسیار تندی از حضور در انتخابات انصراف دادند.

پس از انصراف محمد حسین‌زاده، عباس عباسی و انصراف مومنه، رای‌گیری برای انتحاب و تایید تنها فرد باقی‌مانده برگزار شد و در نهایت مهدی همتی با کسب ۱۵ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه معرفی شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حاشیه این انتخابات در جمع اصحاب رسانه از عملکرد کاندیدا انتقاد کرد و‌ اظهار داشت: اگر کسی واقعا سئوال و یا مساله‌ای در خصوص انتخابات تکواندو داشت، می‌توانست قبل از انتخابات به دفتر بنده مراجعه و مطرح کند، نه اینکه این مسائل را در مجمع اعلام کنند.

صابر رحیمی ادامه داد: کسانی که مدعی عدم آگاهی از اعضای مجمع هستند از کارمندهای اداره کل ورزش بوده و به‌راحتی برای آگاهی از اعضا می‌توانستند اقدام کنند و این عدم آگاهی از اعضای مجمع صحت ندارد.

وی ادامه داد: هیچ رئیس هیأتی قطعا چهار سال رئیس باقی نمی‌ماند و اعضای مجمع می‌توانند هرگاه که از عملکرد او ناراحت هستند آن را عوض کنند و این به معنی نظارت مستمر اعضای مجمع بر ریاست است.

رحیمی یادآور شد: از مسئولین هیأت می‌خواهیم با تعامل و همدلی بین تمامی ورزشکاران و مربیان از تمامی ظرفیت‌های استان در برنامه‌های مختلف و اعزام‌ها استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اتفاقی که در مجمع افتاد را کسی قبول ندارد، اما از خانواده تکواندو می‌خواهیم مشکلات خود را با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها حل کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول